Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodavezető állások, munkák angol nyelvtudással

10 db találat
Szűrés
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...
    ma 13:45
  • Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást, a készletgazdálkodást és a bérszámfejtés előkészítését. Napi szintű levelezés kezelése e-mailben és telefonon magyar és angol nyelven, kapcsolattartás a különböző érdekelt felekkel. Kiállítások sz...
    ma 12:20
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    tegnap 16:20
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    tegnap 13:15
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    tegnap 10:25
  • Recepciós

    1052 Budapest, Türr István utca
    Főbb kihívások: a vendégek fogadása, eligazítása beérkező telefonhívások, posta, üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése általános irodai feladatok ellátása: az irodai felszerelések beszerzésében való részv...
    tegnap 10:05
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    tegnap 08:20
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    máj. 09.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim