Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások, munkák Budapesten

39 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Swedish Speaking Service Desk Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1134 Budapest, Váci út 37.
    Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    ma 09:50
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    tegnap 16:10
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:28
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    tegnap 08:40
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 24.
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    ápr. 24.
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    ápr. 23.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ápr. 23.
  • Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...
    ápr. 23.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 23.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 23.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 23.
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim