-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Svéd felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 12.• Előre sorolva 5 órája -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 18:10 -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 09:40 -
-
French Speaking Service Desk Analyst – Level 1
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your language knowledge with native speakers in a dynamic working environment.
- Learn and have fun while you explore our uniquely diverse company culture with more than 90 different nationalities in our Hungarian branch office.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 09:35 -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13. -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide support on IT infrastructure related issues to customers.
- Analyze issues and requests and escalate unsolved cases to the appropriate IT team.
- Maintain end-to-end ownership of all incidents and service requests in scope of the Level 2 support team.
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva november 17. -
-
IT Infrastructure & Support Coordinator
Hibrid • 9330 Kapuvár, Ipartelepi út 22.
-
Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • VMWARE • LAN • WAN
Főbb feladatok- A helyi IT infrastruktúra működtetése és fejlesztése (hálózat, szerverek, munkaállomások).
- Karbantartások, frissítések és fejlesztések megtervezése, dokumentálása, a csoportszintű szabványokkal összhangban.
- Kapcsolattartás a globális IT-csapattal, beszállítókkal és helyi felhasználókkal.
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Diákmunka - Technical Support Engineer Trainee
Hibrid • Budapest III. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAbout the position: Graphisoft's Partner Technical Support Team is looking for a Technical Support Engineer Trainee to join their team. The team primarily focuses on services towards Graphisoft’s partner channel, such as providing support for Archicad, BIMx, BIMcloud and Teamwork in Archicad. Core...
Október 28. -
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
French Speaking Service Desk Agent
Mill park - Budapest, Tóth Kálmán u. 2, 1095
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 07. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05. -
It Service Desk Specialist
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatokYOUR ROLE As a Service Desk Specialist, you will play a key role in delivering technical excellence and ensuring client satisfaction. YOU WILL: Support Users: Provide efficient remote and on-site assistance to resolve client issues across Microsoft 365, Windows, and networking environments. ...
Tegnap 11:18 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Dental Prevention
- Urology
- Shock Wave Therapy
- Serve as the main point of contact for Service Desk incidents and requests.
- Diagnose and resolve hardware and software issues related to Active Directory, Office 365, and workplace systems.
Tegnap 19:18 -
Technical Support Engineer
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide expert-level Tier 3 troubleshooting and resolution of complex customer issues for VIAVI's Transport and ONE LabPro products.
- Collaborate closely with R&D, product management and T1/T2 support to investigate and resolve customer issues.
November 12.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!