Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
36 db találat
Szűrés
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...ma 16:35
-
Elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási- és jóváhagyási feladatokat Biztosítja a törzsadatok integritását és minőségét a kulcsfontosságú rendszerekben Elvégzi a régi, nem használt vagy duplikált adatok rendszerből való eltávolításához és a törzsadat minő...ma 13:45
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ma 08:50
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 21:50
-
Felhasználók L2 szintű támogatása Szükséges beállítások elvégzése, részvétel a fejlesztési feladatok tesztelésében, a fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, a végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb projekt feladatok önálló végreh...tegnap 19:35
-
Meglévő, részben bevezetés alatt álló PTC Windchill szoftver adminisztrációja, javítása, frissítése Részvétel a bevezetési projekt további szakaszaiban Windchill/CAD (Creo, NX) integráció követése Windchill vállalati szerver, adatbázis és webszerver karbantartása, felügyelete Rés...tegnap 14:05
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...tegnap 09:50
-
Administer and support IT infrastructure, including servers, storage, networks, and telecommunication systems across all office and plant areas. Implement security measures, such as patches and updates, to protect company data and uphold robust IT security practices at the site l...tegnap 07:43
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 25.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...ápr. 23.
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 23.