Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Budapesten (hr, munkaügy)
126 db találat
Szűrés
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...máj. 08.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...tegnap 13:51
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...máj. 07.
-
Alapvető könyvelési feladatok elvégzése Számlák rögzítése, könyvelése a rendszerben Vállalati belső rendszerek használata Archiválás, dokumentumok iktatásamáj. 07.
-
Gain hands-on experience in checking document content and classifying them based on respective HR processes. Evaluate document relevance for file/folder organization and adhere to data protection rules. Develop skills in assigning documents to the appropriate folder structure usi...máj. 12.
-
The successful applicant will need to be thorough, with excellent attention to detail, and will possess well-developed organizational skills. The position will require the ability to work to deadlines and to smoothly and efficiently deal with numerous issues, so time management s...máj. 10.
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...tegnap 11:40
-
Belső állományhoz tartozó munkavállalókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása Munkavállalók beléptetésének, kiléptetésének, változások adminisztratív nyomon követésének, kapcsolódó dokumentumok elkészítésének, aláíratásának támogatása Szabadságnyilvántartó rendszer kezelése...tegnap 12:25
-
, hanem segítik a munkát… Teljes munkaidő; Home office; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; Német... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; Administrator, Document...tegnap 14:20
-
Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában. Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását. Munkavál...máj. 09.
-
vezetőkkel, adatok felvitele a saját rendszerünkbe Precíz adminisztráció vezetése ügyviteli... ; Középiskola; Adatrögzítő; HR adminisztráció; Toborzás, Kiválasztás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...tegnap 15:07
-
-AS1 #LI-Hybrid Teljes munkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB... ügyintézés; HR támogatás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató... központok; Angol; Általános munkarend; Full time work; High school; Administrator, Document Manager...máj. 12.
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; HR, Munkaügy; Cseh; Általános munkarend; Full time work; High school; Administrator...máj. 11. -
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR generalista, Specialista; HR támogatás; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató központok; Szlovák; Általános munkarend... ; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Generalist, Specialist; HR Support...máj. 12. -
, 5th district. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Képzés, Fejlesztés; Oktatásszervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR... ; Employee status; College; Administrator, Document Manager; Training, Developing; Learning and...máj. 11.
-
irodai adminisztratív feladatok ellátása. Excel magas szintű magabiztos ismerete; Önálló, precíz... ; Középiskola; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; Toborzás, Kiválasztás; HR, Munkaügy... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work; Employee...máj. 09.
-
. kerület Budapest Bérszámfejtő Bér- és béren kívüli juttatások adminisztrációja és számfejtése (NexonBér... kapcsolatos adminisztráció, Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, Hatóságok felé történő... ; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...tegnap 15:30
-
A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...máj. 03.
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...ápr. 30.