Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka Budapesten (3-5 év tapasztalat)
106 db találat
Szűrés
-
Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában. Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását. Munkavál...ma 16:15
-
Személyügyi anyagok kezelése - dolgozói adattáblák naprakészen tartása Dokumentumok lefűzése, rendszerezése Kiszervezett bérszámfejtéssel kapcsolatos ügyintézésben való segédkezes Munkaidő nyilvántartási programban adminisztratív teendők elvégzése Egyéb ad hoc jellegű feladatok T...tegnap 13:21
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...tegnap 08:43
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 13.
-
The successful applicant will need to be thorough, with excellent attention to detail, and will possess well-developed organizational skills. The position will require the ability to work to deadlines and to smoothly and efficiently deal with numerous issues, so time management s...máj. 10.
-
Gain hands-on experience in checking document content and classifying them based on respective HR processes. Evaluate document relevance for file/folder organization and adhere to data protection rules. Develop skills in assigning documents to the appropriate folder structure usi...máj. 12.
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; HR, Munkaügy; Cseh; Általános munkarend; Full time work; High school; Administrator...tegnap 13:30 -
A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...máj. 03.
-
, hanem segítik a munkát… Teljes munkaidő; Home office; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; Német... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; Administrator, Document...máj. 13.
-
-AS1 #LI-Hybrid Teljes munkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB... ügyintézés; HR támogatás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató... központok; Angol; Általános munkarend; Full time work; High school; Administrator, Document Manager...máj. 12.
-
; Főiskola; Szakmai asszisztens; Képzés, Fejlesztés; Adminisztráció vezető; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; College; Professional Assistant; Training, Developing; Head of Administration; Administration...ma 15:07
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR generalista, Specialista; HR támogatás; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató központok; Szlovák; Általános munkarend... ; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Generalist, Specialist; HR Support...máj. 12. -
vonatkozású napi adminisztrációs feladatok ellátása Felelősség a munkavállalói adatok naprakészen tartásáért... a bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztrációban és ellenőrzésben (külső szolgáltató) 3 év... Kulcs-Bér és WEB-HR rendszerek ismerete Nexon rendszer adminisztrációs ismerete...tegnap 14:35
-
. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; HR, Munkaügy... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work...ma 16:02
-
cégek teljeskörű HR adminisztrációja: munkaszerződések-, munkaköri leírások készítése, belső... adminisztrációs feladatok ellátása, pl.: orvosi alkalmassági vizsgálatok szervezése, munkavégzéssel összefüggő... dokumentumok adminisztrációja Bérszámfejtés támogatása, jelenléti ívek összesítése, kapcsolattartás...tegnap 10:42
-
. kerület Budapest Bérszámfejtő Bér- és béren kívüli juttatások adminisztrációja és számfejtése (NexonBér... kapcsolatos adminisztráció, Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, Hatóságok felé történő... ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time...máj. 13.
-
adminisztráció területét érintő belső auditok folyamatában, biztosítva a hatékony és pontos ellenőrzéseket... tapasztalat a bérszámfejtés és HR adminisztráció területén Legalább középfokú szakirányú...ma 12:25
-
, 5th district. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Képzés, Fejlesztés; Oktatásszervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... ; Employee status; College; Administrator, Document Manager; Training, Developing; Learning and...máj. 11.
-
, számlázásban való közreműködés egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok, adatfeldolgozás... ; HR adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work...máj. 13.
-
megye Munkaügyi adminisztráció (munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos feladatok... Cafeteria Notebook, telefon Teljes munkaidő; Home office; Középiskola; HR adminisztráció; HR...ma 10:25