Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állás, munka
29 db találat
Szűrés
-
Bizonylatok, számlák, szerződések, pénzügyi iratok kezelése Kimenő számlák kiállítása Pénzügyi adatokat tartalmazó táblázatok kezelése, töltése Pénzügyi elszámolások készítése HR adminisztráció kezelése Munkaügyi dokumentumok készítése és kezelése Munkavállaló ki- és belépt...máj. 28.
-
, fejlődési lehetőség, jó hangulatú, felkészült csapat, Munkatársi Asszisztens Program, modern irodai... környezet. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció; Toborzás, Kiválasztás; HR...máj. 27.
-
A recepció napi működésének biztosítása, feladatainak menedzselése Beérkező telefonok kezelése magyar és angol nyelven Titkárság támogatása (munkaügyi és egyéb adminisztráció) Iroda zavartalan működésének biztosítása (karbantartások megszervezése) Szervezet működésével kapcsolato...tegnap 14:51
-
asszisztens Foglalkoztatással összefüggő feladatok ellátása (munkaszerződések elkészítése... vonatkozású napi adminisztrációs feladatok ellátása Felelősség a munkavállalói adatok naprakészen tartásáért... feladatok ellátása Napi kapcsolattartás a vezetőkkel és munkatársakkal, külső partnerekkel... a bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztrációban és ellenőrzésben (külső szolgáltató) 3 év... Kulcs-Bér és WEB-HR rendszerek ismerete Nexon rendszer adminisztrációs ismerete...máj. 29.
-
Szellemi állomány toborzása, kiválasztása Állásinterjúk szervezése Állásinterjúk levezetése/megtartása Adatbázis feltöltése és kezelése Kapcsolattartás a közvetítő cégekkel Toborzáshöz kötődő adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 29.
-
, Üllői út 26. VIII. kerület Budapest Relokációs asszisztens a külföldi munkavállalók... munkatársaink és családtagjaik számára Semmelweis kártyával több partnerünknél dolgozói kedvezmény (kultúra... Főigazgatóság Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Angol...máj. 25.
-
út 31. Orosháza Békés megye HR feladatok: Munkaügyi adminisztráció (munkaviszony létesítésével... : irodai és konyhai eszközök biztosítása Általános asszisztensi támogatás a részlegek... ismeretek Felősfokú végzettség HR asszisztensi tapasztalat Adminisztrációs, ügyviteli tapasztalat... , Dokumentumkezelő; Recepciós; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR...tegnap 16:30
-
toborzási folyamatokban történő aktív részvétel (álláshirdetés előkészítése, hirdetések megjelentetése, interjú szervezés, jelölt-, és adatbázis kezelés) oktatói, vezetői pályázatokkal kapcsolatos belső adminisztráció HR vonatkozású napi adminisztrációs feladatok ellátása különbö...máj. 21.
-
; Diákmunka; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; HR... generalista, Specialista; HR, Munkaügy; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Általános... munkarend; Full time work; Student work; Home office; Employee status; High school; Professional... Assistant; HR Administration; HR Generalist, Specialist; HR, Human Relations; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...máj. 29.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... status; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; HR Administration...máj. 28.
-
adminisztrációs feladatok ellátása Marketing tevékenység- plakátok szerkesztése, reklám videók gyártása... ; Középiskola; HR adminisztráció; Marketing; HR, Munkaügy; Marketing, Média, PR; Angol; Általános...máj. 29.
-
asszisztensekkel Cafeteria nyilatkozatok kezelése és kapcsolódó feladatok ellátása Riportok készítése...máj. 25.
-
munkavállalói szerződések kezelése toborzási folyamat koordinálása az osztályvezetőkkel együttműködve (kapcsolatfelvétel, szűrés, interjúztatás) kollégák bérszámfejtésében történő részvétel (szoftver segítségével) a folyamatok törvényi megfelelőségének biztosítása HR - hez kapcs...máj. 29.
-
adminisztrációs oldalról támogatod a Richter működését. Munkaügyi dokumentációkat készítesz (munkaszerződések... Ügyfélszolgálati Munkatárs eseti helyettesítése Munkavállalói dokumentációkat archiválsz Mindamellett... környezetben szerzett tapasztalat munkatársat keres Munkavégzés helye: Debrecen... ; Középiskola; HR adminisztráció; HR generalista, Specialista; HR, Munkaügy; Angol; junior...máj. 28.
-
cégek teljeskörű HR adminisztrációja: munkaszerződések-, munkaköri leírások készítése, belső... adminisztrációs feladatok ellátása, pl.: orvosi alkalmassági vizsgálatok szervezése, munkavégzéssel összefüggő... dokumentumok adminisztrációja Bérszámfejtés támogatása, jelenléti ívek összesítése, kapcsolattartás... a munkavállalókkal Új munkatársak integrációjának támogatása HR projektekben való részvétel HR vezető...máj. 26.
-
, adminisztráció) HR szoftver naprakészen tartása Bérszámfejtés ellenőrzése Szabadság igény... , szabadságok nyomon követése Bónuszokhoz kapcsolódó adminisztráció Munkaköri orvosi alkalmassági... ; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office...máj. 28.
-
Payroll Specialist - Üllő (hybrid working schedule) (103-7-43949/PR)
Legyen az első 5 jelentkező között!Üllő; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Angol; senior; Általános munkarend; Full time...máj. 29. -
16 éves stabil múlttal rendelkező ebéd házhoz szállító cég az Interfood Plusz kft HR osztályra keresi új kollégáját. Jelentkezz, ha egy fiatalos csaptatban szeretnél dolgozni, modern irodai környezetben és kiváló juttatásokkal. Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkavis...máj. 25.
-
, hogy mikor, melyikben, és milyen mértékben veszel részt. HR adminisztráció 30% - Toborzás 40% - HR projektek 30... volt vegyesen HR adminisztráció és toborzás is Annyira tudsz angolul, hogy utána tudsz olvasni dolgoknak... ; Középiskola; HR adminisztráció; HR generalista, Specialista; Toborzás, Kiválasztás; HR, Munkaügy...máj. 28.
-
Jelöltkezelő rendszerünk: HIREIFY napi szintű használata Adminisztráció, jelentések készítése...máj. 27.