Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens munkatárs állás, munka

78 db találat
Szűrés
  • Toborzás-kiválasztással kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása fizikai és szellemi állományú munkavállalókra egyaránt Toborzással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a vezetőkkel, társosztályokkal és külső szolgáltatókkal Globális projektek helyi sz...
    máj. 23.
  • Személyügyi dokumentumok kezelése, te felelsz az összes kollégánk papírjaiért belépéstől egészen a könnyes búcsúig. Jelentkezők telefonos előszűrése, próbanapok leszervezése. Adott esetben ennél sokkal igényesebb álláshirdetések megírása. A fuvarszervezőkkel egyeztetve gondosk...
    máj. 23.
  • munkaügyi feladatok adminisztrációja, kapcsolódó ügyintézési feladatok teljes körű ellátása munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása bérsz...
    máj. 22.
  • Egyéb munkaüggyel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (pl. szabadságok nyilvántartása, napi... , levonások kezelése Duális képzés adminisztrációja, elszámolása Esetleges statisztikák elkészítése... ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time... ; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Administration, Assistance, Office Work...
    máj. 23.
  • Cégcsoportunk központi csapatába keresi pénzügyekkel és HR támogatással foglalkozó új kollégáját. Pozíciónk egy olyan izgalmas szerepet kínál, amely lehetővé teszi számodra, hogy nem csupán a pénzügyi világ rejtelmeibe mélyedj, hanem kiemelten foglalkozz a vállalati kultúra és jó...
    máj. 16.
  • HR asszisztens

    8200 Veszprém, Lőszergyári utca 6.
    Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása; HR rendszer működtetése, fejlesztési javaslatok; álláspályázatok kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz ka...
    máj. 19.
  • Pénzügyi és igazgatási asszisztens

    2400 Dunaújváros, Papírgyári út 42.
    Bejövő, kimenő számlák kezelése, nyilvántartása, Teljesítésigazolások készítése munkalapok, szerződések alapján Szerződések előkészítése, nyilvántartása Banki utalások kezelése Kimutatások készítése Házipénztár kezelés Bérszámfejtő és TB ügyintézői feladatok ellátása helyettesítő...
    máj. 18.
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    máj. 19.
  • toborzás-kiválasztás munkaügyi dokumentáció elkészítésében részvétel, továbbítása a bérszámfejtés felé hirdetések, munkaköri leírások fogalmazása önéletrajzok kezelése, interjúk szervezése és lefolytatása jelenléti ívek ellenőrzése, előkészítése bérszámfejtésre táppénzes igazolás...
    máj. 18.
  • ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; Általános... Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; General work schedule ...
    máj. 20.
  • asszisztens Foglalkoztatással összefüggő feladatok ellátása (munkaszerződések elkészítése... vonatkozású napi adminisztrációs feladatok ellátása Felelősség a munkavállalói adatok naprakészen tartásáért... feladatok ellátása Napi kapcsolattartás a vezetőkkel és munkatársakkal, külső partnerekkel...  a bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztrációban és ellenőrzésben (külső szolgáltató) 3 év... Kulcs-Bér és WEB-HR rendszerek ismerete Nexon rendszer adminisztrációs ismerete...
    tegnap 14:40
  • és egyéb kapcsolódó adminisztrációs feladatokban való részvétel cafeteria nyomon követése napi bejövő számlák... ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    máj. 19.
  • ügyfeleinek.Leendő munkatársunk a képzéseinket szervező Learning Center csapatának tagja... . Kapcsolatot tart az ügyfelekkel: részvevőkkel, HR és más vállalati munkatársakkal. Szoros... ; Főiskola; Szakmai asszisztens; Képzés, Fejlesztés; Adminisztráció vezető; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; College; Professional Assistant; Training, Developing; Head of Administration...
    máj. 21.
  • támogatás biztosítása számukra, Irányadó HR adminisztráció vezetése, HR IT rendszerek használata... adminisztráció területeken szerzett tapasztalat, Aktív, jó angol nyelvtudás. Kimagasló fizetés... . hr adminisztrátor, hr specialista, hr munkatárs, munkaügy, hr admin, adminisztráció, hr generalista... , hr, Teljes munkaidő; Középiskola; HR adminisztráció; Adminisztráció vezető; HR generalista... , Specialista; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; senior; Általános munkarend...
    máj. 23.
  • A több területen való mozgás, mint a pénzügyi és humán terület számodra izgalmat és lehetőséget jelentsen Támogatásodat abban, hogy a vállalat pénzügyei mindig naprakészek legyenek (bejövő szállítói nem anyag számlák iktatásában, alvállalkozói számlák rögzítésében és eseti könyve...
    máj. 10.
  • Ukrán-magyar nyelvű telefon és online eszközök kezelése Beérkező hívások fogadása (ukrán és magyar nyelven), kimenő hívások indítása Munkavállalók informálása, problémák kezelése és megoldása ukrán és magyar nyelven Irodai adminisztrációs feladatok ellátása – szerződések előkészí...
    máj. 14.
  • Toborzási és kiválasztási tevékenységek támogatása (aktív sourcing tevékenység, teljes recruitment folyamat menedzsmentje) Belső adatbázisok, HR dokumentumok és nyilvántartások kezelése Elemzések, kimutatások készítése excelben Kapcsolattartás pénzügyi területtel, illetve bérszám...
    máj. 20.
  • és ügyfelek felé) Asszisztensek mentorálása Legalább 4-5 év tapasztalat bérszámfejtőként Innovatív...
    máj. 19.
  • Nullás bérszámfejtést követően a nullás bérjárulék bevallások ('58, '08 bevallások), Ügyfelek bejelentése a NAV-hoz ('1041, T101E) Személyi jövedelemadó bevallások, nullás áfabevallásokkal kapcsolatos ügyintézés Bejelentések NAV-nak és önkormányzatnak (IPA bejelentő, változás bej...
    máj. 18.
  • Mérlegképes könyvelő

    4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 45.
    ; High school; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance; Accounting; Billing Assistant, Cashier...
    tegnap 13:15
  • ; Pénzügyi, Számviteli vezető; HR generalista, Specialista; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim