Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr adminisztráció állások Budapesten főiskolai végzettséggel
19 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...tegnap 11:30
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
munkaügyi feladatok adminisztrációja, kapcsolódó ügyintézési feladatok teljes körű ellátása munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása bérsz...tegnap 16:30
-
Czech or Slovak Speaking Senior People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138. Budapest Váci út 187.Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. Set up and maintenance of colleague data, validation of time and attendance infor...tegnap 13:30 -
Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában. Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását. Munkavál...máj. 15.
-
toborzási, kiválasztási folyamat szervezése; munkaszerződések előkészítése, nyilvántartása; bérszámfejtéshez szükséges adatszolgáltatás előkészítése; személyügyi dokumentumok és nyilvántartások kezelése; tűz- és munkavédelmi oktatás megszervezése; kötelező üzemorvosi vizsgálatok...máj. 15.
-
Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos adminisztráció A munkaügyi dokumentáció (munkaszerződések, munkaköri leírások, egyéb jogszabály alapján szükséges dokumentumok) elkészítése a társosztályok által szolgáltatott adatok alapján Fegyelmi ügyekkel, munkaviszony...máj. 15.
-
Toborzási feladatok ellátása; álláshirdetések feladása és kezelése, jelentkezők előszűrése, interjúk koordinálása, Munkaszerződések megírása, Bérszámfejtés előkészítésében való részvétel, Kapcsolattartás a munkavállalókkal, Külföldi munkavállalók ügyeinek intézése; vízum igénylé...máj. 14.
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...máj. 14. -
Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...máj. 14.
-
az Országos Kórházi Főigazgatóság fenntartásába tartozó egészségügyi intézmények vezetői és foglalkoztatottjai tekintetében az országos kórház-főigazgató számára a jogszabályban meghatározott munkáltatói jogok gyakorlásához kapcsolódó feladatok ellátása; a fenntartói feladatokkal...máj. 14.
-
Munkaviszony létesítésével, megszűnésével, módosításával kapcsolatos ügyintézés adminisztratív támogatása Részvétel a beléptetési folyamatban, új belépők fogadása, kötelező oktatások szervezése HR nyilvántartások (személyi akták és elektronikus nyilvántartás) működtetése, karbant...máj. 13.
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...máj. 13.
-
Purpose of the HR Coordinator role (This is a 2-year contract position): Manage and coordinate the whole employee life cycle. The HR Coordinator manages the day-to-day operations of the Human Resource office and has a deep insight in areas such as on- and offboarding, recruitment...máj. 12.
-
Provide Multilingual support within HRSS team Provide end-to-end administrative support in HR processes for the entire lifecycle for the employees during their Cognizant tenure Manage the HRSS Team in the given countries, inc. people management, weekly meetings, 1-1s, performance...máj. 12.
-
Gain hands-on experience in checking document content and classifying them based on respective HR processes. Evaluate document relevance for file/folder organization and adhere to data protection rules. Develop skills in assigning documents to the appropriate folder structure usi...máj. 12.
-
Are you fluent in German, and eager to start your career in HR? No HR experience is needed, we are open for junior colleagues, and teach you all the necessary skills. This opportunity is for you if you want to start your career in HR, or if you are seeking a career change. In thi...máj. 08.
-
A HR adminisztrációs tevékenység teljeskörű ellátása, HR ügyfélfogadás működtetése, a munkatársak felmerülő kérdéseinek megválaszolása A munkavállalói adatbázis folyamatos karbantartása A munkaviszony létesítésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív fel...máj. 08.
-
Supporting the full employee lifecycle with special regard to onboarding, payroll, learning & development and labour law-related processes Being the first point of contact from offer acceptance through probation end evaluation Being an expert on HR matters (HR system, policies, b...máj. 01.