Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr adminisztráció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
37 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
a külföldi munkavállalók magyarországi munkavégzéséhez szükséges feltételek, illetve jogi előírások, ágazati szabályok előírásainak folyamatos figyelemmel kísérése (vízumok, tartózkodási engedélyek, adó- és tb járulékok stb.) kapcsolatfelvétel és ügyintézés a hivatalos szervekkel...tegnap 14:40
-
social media felületek (Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn) folyamatos menedzselése közösségi média felületeink kezelése, posztok készítése B2B és B2C kampányok kezelése és az ehhez tartozó katalógusok, szórólapok szerkesztése magyar és angol nyelven külső és belső kommunikáci...ma 00:50
-
közreműködés a toborzási stratégia, a toborzási csatornák kiválasztásában (szellemi és fizikai pozíciókra) szoros együttműködés, egyeztetés a különböző területek vezetőivel álláshirdetések elkészítése, közzététele és menedzselése a jelentkezők előszűrése, értékelése és rangsorolá...ma 00:35
-
Be- és kilépési dokumentációk összeállítása, ehhez kapcsolódó folyamatok betartása Munkaszerződés módosításokhoz szükséges dokumentumok előkészítése Munkaügyi iratok rendszerezése, kezelése Időgazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása Szoros kapcsolattartás Bér és TB társosztá...tegnap 16:05
-
A külföldi munkavállalók magyarországi munkavégzéséhez szükséges feltételek és hivatalos dokumentumok biztosítása (vízumok, tartózkodási engedélyek) Relokációs asszisztensek munkájának koordinálása Kapcsolattartás külföldi partnerekkel és társosztályokkal Kapcsolattartás a konzul...tegnap 15:25
-
Gain hands-on experience in checking document content and classifying them based on respective HR processes. Evaluate document relevance for file/folder organization and adhere to data protection rules. Develop skills in assigning documents to the appropriate folder structure usi...tegnap 14:25
-
Fizikai és szellemi állomány toborzásában, kiválasztásában való részvétel Állásinterjúk szervezése Állásinterjúk levezetése és megtartása Adatbázis feltöltése és kezelése Kapcsolattatás a közvetítő cégekkel Adminisztrációs feladatok ellátása HR projektekben való részvétel...tegnap 14:05
-
Czech or Slovak Speaking Senior People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138. Budapest Váci út 187.Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. Set up and maintenance of colleague data, validation of time and attendance infor...tegnap 13:30 -
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...tegnap 11:15
-
HR Advisor - Czech speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1087 Budapest, Hungária körút 40-44.Provides advice/ transactional service personally and via telephone or email to all managers and employees, based on written HR policies and processes. Registers queries in the appropriate systems. Uses a case management tool to manage workload and to pass cases to other teams wh...tegnap 10:25 -
Toborzási-kiválasztási folyamatok támogatása Hirdetések feladása és kezelése, adatbázis készítése A munkavállalói elégedettség növelését célzó folyamatokra javaslattétel és elfogadott ötletek megvalósítása Információáramlás segítését célzó kommunikációs csatornák kiépítése és hat...ápr. 29.
-
HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.ápr. 29.
-
HR Generalista munkájának támogatása Interjúk szervezése, lebonyolítása Visszajelzés jelölteknek Potenciális jelöltekről adatbázis vezetés Dolgozók beléptetésében való részvétel Egyéb HR adminisztratív feladatok ellátása Utazások és rendezvények szervezése...ápr. 29.
-
Participates in the spectrum of HR activities such as supporting the employee lifecycle processes, managing benefits and cafeteria system, reporting activities to support the Spanish region Provides problem resolution for HR related issues that may be non-standard Provides suppor...ápr. 29.
-
A Compensation and Benefit csapat munkájának támogatása HR kontrolling feladatokban való aktív részvétel (pénzügyi zárással kapcsolatos feladatok, létszám és bérköltség tervezés) Riportolási feladatokban való részvétel Bérszámfejtő céggel, és kontrolling csoporttal való együttműk...ápr. 29.
-
5 fős csapatunk tagjaként támogatod a fiókhálózati vezetőket és munkatársakat HR szakmai kérdésekben. Olyan klasszikus HR feladatokat kell elvégezned, mint a toborzás, előszűrés, beléptetés, képzések koordináció, HR adminisztráció. Aktív szerepet vállalsz a munkatársak megtartásá...ápr. 29.
-
Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ápr. 29.
-
HR adminisztrációs feladatok: munkaszerződések-, munkaköri leírások készítése, jelenléti ív feldolgozása, Efó bejelentések stb. Munkavállalók be- és kiléptetésének ügyintézése, a könyvelővel együttműködve Munkaügyi feladatok ellátása, pl.: orvosi alkalmassági vizsgálatok szervezé...ápr. 29.
-
A HR adminisztrációs tevékenység teljeskörű ellátása, HR ügyfélfogadás működtetése, a munkatársak felmerülő kérdéseinek megválaszolása A munkavállalói adatbázis folyamatos karbantartása A munkaviszony létesítésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív fel...ápr. 29.
-
A munkakör célja: HR részleg adminisztratív feladatainak ellátása 3. országbeli munkavállalókkal kapcsolatos hatósági ügyintézés támogatása, adminisztráció Munkavállalók ki- és beléptetése, a szükséges munkaügyi dokumentációk elkészítése Személyi anyagok karbantartása, kezelése...ápr. 29.