-
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva 12 órája -
-
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva 19 órája -
HR gyakornok cseh/szlovák nyelvtudással - Diákmunka
Hibrid • 2220 Vecsés
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Multinacionális HR részlegünk támogatása adminisztratív támogatással a Tréning és munkaidő területen
- Kapcsolattartó személy a partnerek és a szakterületek tekintetében (angol/cseh/szlovák/magyar nyelven)
- A jövőbeli képzések részleteinek előzetes egyeztetése a belső és külső partnerekkel
November 11.• Előre sorolva 19 órája -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva 20 órája -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva tegnap 14:10 -
-
Pályakezdő HR Munkatárs (Német&Angol nyelvtudással)
Hibrid • Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi kapcsolattartás német és magyar kollégákkal
- HR folyamatok futtatása, adminisztrációs feladatok ellátása
- Lehetőség németországi toborzás támogatásában (prescreen, interjúk szervezése)
- Külföldi tréningeken való részvétel
Október 29.• Előre sorolva tegnap 09:25 -
-
Projektvezető
Magyarország,Fejér,Székesfehérvár
-
Szakmai tréningek
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársunkként közepes és nagyvállalati partnereink diák és kölcsönzött munkaerő igényeit szolgálhatod ki;
- A beáramlott potenciális jelentkezők adatainak kezelése és folyamatos naprakészen tartása óriási segítségedre lesz az egyes pozíciók betöltésében;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 09:05 -
-
HR generalista
Magyarország,Somogy,Szenna
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzási és kiválasztási folyamatok teljes körű menedzselése
- Új kollégák beléptetési folyamatának gördülékeny támogatása
- Interjúk szervezése és lebonyolítása, szoros együttműködésben a különböző részlegekkel
- Munkavállalói képzések, tréningek és fejlesztési programok koordinálása
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
-
Szakmai tréningek • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Teljes körű munkaügyi feladatok ellátása (pl. beléptetés, kiléptetés, szerződéskötés)
- Személyügyi dokumentáció naprakész nyilvántartása
- Harmadik országbeli munkavállalók ügyintézése
- HR ügyfélszolgálati feladatok ellátása, munkavállalói kérdések megválaszolása
November 07. -
-
HR asszisztens
1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépési és kilépési dokumentáció kezelése: új munkatársak belépéséhez és távozásához kapcsolódó papírok előkészítése, egyeztetés az érintett kollégákkal.
- Szerződésmódosítások adminisztrálás: munkaszerződések módosításának előkészítése, nyilvántartása és dokumentálása.
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
HR gyakornok/adminisztrátor (diákmunka)
Országos lefedettségNettó 356e - 420e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-diák és felnőtt toborzási projectekben való aktív részvétel -adatrögzítés, beléptetési és egyéb adminisztráció -hirdetések feladása, megszerkesztése -jelentkezők felhívása, tájékoztatása, leszervezése -reportálás ...
November 07. -
-
HR koordinátor
1097 Budapest, Táblás utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Toborzásban, kiválasztásban való aktív részvétel,
- Önéletrajzok keresése és szűrése adatbázisokban,
- Telefonos interjúk lebonyolítása,
- Állásinterjúk megszervezése, azokon való részvétel,
- Hirdetési felületek és Facebook oldalak kezelése,
- HR adminisztrációs feladatok ellátása,
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
Bérszámfejtő és TB ügyintéző (Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyhöz és bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése
- Munkaidő- és szabadságnyilvántartások kezelése, egyeztetése és ellenőrzése
- Bérszámfejtés előkészítése, ellenőrzése, a bérutalás lebonyolítása
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
Munkaügyi és HR munkatárs
4400 Nyíregyháza, Keleti 2. u.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás, kiválasztás folyamatának kézben tartása
- Beléptetés, kiléptetés folyamatának bonyolítása
- Munkavállalók személyi anyagának rendszerezése, adminisztrációja
- Bérszámfejtéssel és egyéb szakterületekkel szoros együttműködés, kapcsolattartás
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Bérszámfejtő asszisztens
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A csoportvezető által beosztott munkaütemezés szerint a bérszámfejtés segítése, előkészítése
- 30 nap: személyi és jogviszony adatok, valamint efo-s rögzítések
- 60 nap: munkáltatói igazolás töltése, juttatások rögzítése
- 90 nap: egyszerűbb számfejtési anyag feldolgozása
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Projektvezető (Diák üzletág)
Magyarország,Zala,Zalaegerszeg
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Folyamatos kapcsolattartás e-mailen, telefonon, illetve személyesen a megbízókkal és a diákokkal.
- Az irodába beérkező érdeklődők tájékoztatása az éppen aktuális munkáinkról.
- Létszámigények naprakész nyilvántartása és jelenléti ívek begyűjtése partnereinktől, munkavállalói állomány vezetése.
November 03.• Előre sorolva november 21. -
HR generalista
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás-kiválasztási projektek lebonyolítása
- Onboarding folyamatok működtetése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása, munkaszerződések, módosítások elkészítése
- Belépő HR oktatások tartása
- Kiléptetésekkel kapcsolatos ügyintézés, Exit interjúk lebonyolítása
November 14.• Előre sorolva november 21. -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva november 21. -
HR generalista gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest I.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR generalisták támogatása a munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátásában és nyilvántartásában
- Jogviszony létesítésének, módosításának és megszüntetésének előkészítésével kapcsolatos adminisztratív feladatok
- Eredeti dokumentumok nyilvántartásának naprakészen tartása
November 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!