Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi irodai ügyintéző állások Hajdú-Bihar megyében 3-5 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...ápr. 25.
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásategnap 10:45
-
EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...ápr. 24.
-
Számlázással kapcsolatos tevékenységek Kimutatások készítése Kintlévőség kezelésma 13:00
-
gépjármű javítási területen eltöltött szakmai gyakorlat Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Önálló... képző; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Autószerelő, Szervizes; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Szakmunka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time work; Internships... ; Employee status; Vocational school / vocational training; Administrator, Document Manager; Car...ápr. 23.
-
Key Account Manager
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megyeEgyéb adminisztráció, riport Értékesítési területen eltöltött minimum 2-3 éves tapasztalat Kommunikációs...ma 10:15 -
szakirányú végzettség Hasonló területen szerzett 3 éves szakmai tapasztalat Kereskedői véna... területén szerzett tapasztalat Kiskereskedelemben szerzett tapasztalat Német nyelv ismerete Versenyképes... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Professional Assistant; Economization, Procurement; Logistics administrator; Transportation, Procurement...ápr. 22.
-
ügyintézése Új termékek belistázásával kapcsolatos adminisztráció Vezető munkájának támogatása. Új partneri... ismerete Hasonló területen szerzett több éves tapasztalat Második idegen nyelv tárgyalóképes... ismerete Vállalatirányítási rendszer működtetésében szerzett tapasztalat Hasonló területen szerzett... több éves szakmai tapasztalat Élelmiszeripar területén szerzett tapasztalat Más idegen nyelv ismerete... , Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time...ápr. 25.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldmás területen szerezted, és/vagy inkább megbízási szerződéses konstrukcióban, (ez esetben... - így gyakorlatilag az ország bármely területéről) szeretnél velünk dolgozni. Ami a napi munkád során... folyamat koordinációja Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása... országok) is tudsz dolgozni felsőfokú tanulmányaidat kommunikáció, pénzügyi, vagy informatikai területen... jogviszonyban (home office, egész ország területéről): Bruttó 2.400 Ft per teljesített óra Szerződéses...ápr. 25. -
készítés, számlakészítés), Számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása... munkavégzés Önálló munkavégzés Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat Pénzügyi, gazdasági... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Logistics administrator...ápr. 23.
-
, motiválása személyzeti beosztások elkészítése, jelenléti ívek vezetése adminisztrációs, szervezési... feladatok elvégzése kapcsolattartás a területi vezetővel legalább két éves, lehetőleg...ma 13:20
-
az ingatlanközvetítői szakmában kizárólag tableten dolgozunk, amely csökkenti az adminisztrációs munkát... ; Középiskola; Ingatlanértékesítő; Területi képviselő; Ingatlan-, építőipari értékesítés; Építőipar...ma 12:15
-
adminisztráció hiánytalan ellátása Vállalat képviselete szakmai rendezvényeken HR vagy toborzás területén...ápr. 23.
-
Karbantartási anyagok és szolgáltatások rendelésének adminisztrációja: cikkszámok igénylése... (műszaki) szakképzettség Karbantartási területen szerzett tapasztalat Microsoft Office programok...ápr. 23.
-
-3 év HR területen szerzett szakmai tapasztalat Törvényi előírások ismerete és alkalmazása Szakmai... feladatok kellemes munkakörnyezet Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció; HR...ápr. 23.
-
adminisztráció támogatása, Aktív közreműködés a külső és belső kommunikációs csatornák működtetésében... kérdésekben. Szereztél már 3-5 év releváns tapasztalatot HR területen, Szakirányú felsőfokú... emberként az adminisztráció az erősséged, Nem okoz nehézséget a vonatkozó jogszabályok önálló értelmezése... adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time work; Employee status...ápr. 21.
-
adás-vételek menedzselése A fentiekhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek ellátása Az OTP... Középfokú végzettség Bármilyen értékesítési, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat Idegen... ; Ingatlanértékesítő; Területi képviselő; Ingatlan-, építőipari értékesítés; Építőipar, Ingatlan...ápr. 21.
-
adás-vételek menedzselése A fentiekhez kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek ellátása Az OTP... Középfokú végzettség Bármilyen értékesítési, ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat Idegen... ; Ingatlanértékesítő; Területi képviselő; Ingatlan-, építőipari értékesítés; Építőipar, Ingatlan...ápr. 21.