Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogató állások Hajdú-Bihar megyében 5-10 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
support for IT problems and malfunctions Administration of the Microsoft Dynamics 365 environment... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; Informatikai támogatás; Üzleti támogató... status; High school; IT Support, Helpdesk; IT Support; Business Supporting Centres; IT Operation...máj. 27.
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...máj. 28.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 29. -
a termelésirányítási rendszer rendszergazdáival és a Belső Help Desk szolgálattal, végponti informatikai... van a hátad mögött, informatikai érdeklődés jellemez, igényesen dolgozol, nem jelent gondot az önálló... kommunikálsz angolul szóban és írásban egyaránt, van irodai-informatikai eszközök üzemeltetésében szerzett... részt, Munkavállalói Támogató Programunk keretein belül ingyenes jogi, pszichológiai, pénzügyi... munkaképességűek hazai foglalkoztatásának elkötelezett támogatója. EGYÜTT CSAK NYERHETÜNK...máj. 27.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 29.
-
jogosítvány szakirányú posztgraduális végzettség, RICS tagság magas szintű informatikai affinitás... lehetőséget szakmai, nyelvi és készségfejlesztő képzéseket barátságos, támogató kollégákat vállalati...máj. 27.
-
Az új számítógépes rendszerek informatikai követelményspecifikációjának definiálása A számítógépes... jogviszony; Főiskola; Rendszerüzemeltető; Rendszergazda; Informatikai támogatás; Üzleti támogató központok... ; College; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Support; Business Supporting Centres... ; IT Operation, Telecommunication; English; General work schedule Microsoft office; Excel MICROSOFT OFFICE; SAP; ASP.; SQL; BI...máj. 16.
-
munkatárs Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének... biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management... Az informatikai eszközök (számítógépek, hálózati hardverek, mobiltelefonok, perifériák) előkészítése, üzemképes... Az informatikai rendszerek kulcsfontosságú mutatóinak nyomon követése és a felmerülő hiányosságok... jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; junior...máj. 29.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...máj. 28.
-
morál Felhasználó szintű informatikai ismeretek (Outlook, Excel, Word használat) Minőségbiztosítási... /irányítási tapasztalat előnyt jelent Változatos munkafeladatok Támogató és együttműködő kollektíva...máj. 25.
-
végzettség.- Jó kommunikációs készség szóban és írásban.- Magabiztos informatikai ismeretek... támogató központok; Román; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school... ; Call Center Services; Client Support, Administration; Online Customer Service; Client Services...máj. 25.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 25.
-
A munkakör címét nem tudtuk átvarázsolni. A lényeg: Kreatív Zsenit keresünk!: Legyél Te a Mi Marketing Varázslónk! Csatlakozz, és legyél részese a marketing világ forradalmának! Keresünk egy kiváló, dinamikus szellemű marketing gurut, aki nem csak a trendeket követi, hanem mag...máj. 27.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 20.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 20.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 18.
-
available to and understood by the Service Desk team. Key Tasks and Responsibilities... Customer Service/Support skills Qualifications [EDUCATION and/or EXPERIENCE] Proven...máj. 28.