Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Help desk munkatárs állások Hajdú-Bihar megyében 1-3 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 25.
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésma 18:50
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible. Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets. Questions the client thoroughl...máj. 22.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 24. -
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 25.
-
Ügyfeleink nagy szaktekintélyű fogorvosok, fogászati ügynökségek és fogászati klinikák a világ minden részéről Svájctól Ausztráliáig, akik a fogászati tervkészítő szoftverünket használják. Munkatársunk feladata a meglévő ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, szoftverünk bemutatása...ma 17:15
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 20.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...máj. 20.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 18.
-
a csapattagokkal a problémák hatékony kezelése és megoldása érdekében Helpdesk-szolgáltatások nyújtása...máj. 24.
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...máj. 14.
-
Diákmunka - Technical cleanliness quality engineer trainee
Legyen az első 5 jelentkező között!Debrecen. Bérezés:1900 Ft/ óra Diákmunka; Egyetem; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés, Telekommunikáció... ; Angol; Általános munkarend; Student work; University; IT Support, Helpdesk; IT Operation...máj. 14. -
available to and understood by the Service Desk team. Key Tasks and Responsibilities... Customer Service/Support skills Qualifications [EDUCATION and/or EXPERIENCE] Proven...máj. 22.
-
jogviszony; Főiskola; Rendszerüzemeltető; Rendszergazda; Informatikai támogatás; Üzleti támogató központok... ; College; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Support; Business Supporting Centres... ; IT Operation, Telecommunication; English; General work schedule Microsoft office; Excel MICROSOFT OFFICE; SAP; ASP.; SQL; BI...máj. 16.