-
Pénzügyi munkatárs
1164 Budapest, Lucernás utca 15.Nettó 400e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég pénzügyi működésének támogatása, adminisztratív és operatív pénzügyi feladatok önálló ellátása.
- Számlázás, számlázó program segítségével, teljesítési igazolások alapján, táblázatok készítése.
November 20. -
Pénzügyi ügyintéző - adminisztrátor
1151 Budapest, Székely Elek út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számlázás - Riportok készítése, kezelése - Házi pénztár kezelése - Banki utalások lebonyolítása - Ügyfelekkel való kapcsolattatás ...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Pénzügyi és számviteli ügyintéző
1191 Budapest, Üllői út 200.Nettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számlázással kapcsolatos feladatok ellátása (proforma-, előleg- számlák és kimenő számlák készítése)
- Könyvelési részfeladatok ellátása (vevő, szállító, tárgyi eszköz stb.)
- Könyvelés előkészítése, számlákhoz kapcsolódó adatok begyűjtése
- Beszámolók, adóbevallások, statisztikák készítésének támogatása
Október 29. -
Pénzügyi munkatárs
1091 Budapest, Üllői út 25.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- számlák, pénzügyi bizonylatok kiállítása, kezelése, ellenőrzése
- pénzügyi tranzakciók adminisztrációja és végrehajtása
- pénzügyi kimutatások, nyilvántartások elkészítése, vezetése
- kapcsolattartás pénzintézetekkel
- adatszolgáltatás pénzintézeteknek
- könyvelők adminisztratív támogatása
- riportok készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Pénzügyi tanácsadó munkatárs (Budapest, XXII. kerület)
Budapest, XXII. kerületBr. 500e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Aktív értékesítés, azaz a vásárlók igényeinek felmérése, szakszerű tájékoztatása és a felmerülő problémák kezelése,
- Hitelkártya, személyi kölcsön, folyószámla, illetve Alfa biztosítások értékesítése, rögzítése a rendszerbe,
- Személyre szabott ajánlat készítése,
- Szerződéskötés,
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Pénzügyi (elszámolási) ügyintéző
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- támogatások kezelésével kapcsolatos elszámolási és monitoring feladatok ellátása;
- elszámolások ellenőrzése, határidőben történő feldolgozása, lezárása;
- az ellenőrzési feladatokkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése,
- kimutatások készítése;
- írásbeli és telefonos kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
Pénzügyi asszisztens
1116 Budapest, Nándorfejérvári út 39.Nettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítói számlák és a kapcsolódó dokumentumok ellenőrzése, kezelése, iktatása - Kimenő számlák kiállítása - Szerződések, teljesítés igazolások, nyilatkozatok előkészítése, elkészítése - Munkafolyamatok nyomon követése, dokumentációk készítése és ellenőrzése - Partnerekkel való kapcsolattartás -...
November 19. -
Chief Financial Officer
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokThe Chief Financial Officer (CFO) will play a pivotal role in the company’s expansion and will be responsible for building scalable financial processes, driving performance management, and ensuring robust financial control across the business....
November 17. -
Hibrid • 1149 Budapest, Pósa Lajos utca 51.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
ERP
Főbb feladatok- Aktív részvétel Octopus 8 ERP pénzügyi, számviteli projektekben
- Ügyféligények felmérése, rendszertervezés és tanácsadás
- Képzések, oktatások szervezése, megtartása
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és szoftverfejlesztőkkel
- Projektmenedzsment
Tegnap 13:48 -
-
Pénzügyi munkatárs
1113 Budapest, Bartók Béla út 152.Br. 1,5M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
>10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokPÉNZÜGYI VEZETŐI FELADATOK A cégek működtetésében és gazdasági folyamatokban jártas, pénzügyi vezetőt keresünk. Olyan szakértőt, aki képes összefogni a 2-3 tagú pénzügyi csapatot, és van tapasztalata új eljárások, új pénzügyi, projektkövetési programok bevezetésében, a helyi Kft. anyacég felé...
November 10. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- First point of contact in outgoing payment related matters
- Participation in bank transfer proposal preparation
- Operating the internal administrative processes
- Ensuring complete and up-to-date financial registers
- Making incoming invoice and supporting documents ready for posting into SAP
November 17. -
Pénzügyi elszámoló munkatárs
1037 Budapest, Montevideó utca 10.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HelloPay által készpénzmentesített vendéglátóhelyek, fesztiválok rendszeres és eseti pénzügyi elszámolása
- Az elszámolásokhoz kapcsolódóan számlázás és az átfolyó forgalom mielőbbi átutalásának előkészítése
- Könyvelés támogatása
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Senior Accounting & Reporting Specialist (Subject Matter Expert)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage monthly and quarterly closings and related reporting
- Prepare financial statements, analysis, and audits
- Drive process standardisation and automation projects
- Collaborate with international stakeholders across regions
- Ensure data integrity and compliance with internal accounting standards
November 10. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokCreates lease contracts, ensuring accurate entry of asset and payment data, proper accounting treatment and correct invoicing....
Október 28.• Előre sorolva november 18. -
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
November 17.• Előre sorolva november 23. -
Risk specialist (Non-financial)
Hibrid • Budapest ONE - Budapest, Balatoni út 2-a-1St Floor, B Épület, 1112
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Identifying and monitoring risks extends to risk-related responsibilities in all departments of the entity
- Identifying and monitoring of risks and recording them in the global IT tools
- Acquaintance with relevant risk related policies and ensuring compliance with these rules, policies and procedures.
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Jogi asszisztens - pénzügy/kontrolling háttérrel
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az MBH Bank Jog és Governance területének napi szintű asszisztensi és ügyintézői támogatása
- Ügyvédi megbízások teljes körű operatív kezelése: szerződések, számlák, teljesítési igazolások, költségnyilvántartás és kontrolling feladatok
November 04.• Előre sorolva november 22. -
Pénzügyi asszisztens
Budapest, XII. kerületBr. 450e - 750e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Budgetek és pénzügyi kalkulációk készítése
- Szerződések átnézése, szerkesztése és személyre szabása
- Beérkező fizetések ütemezése, nyomon követése
- Céges eszközök (laptopok, telefonok) kiadása és nyilvántartása
- Repülőjegyek és szállások foglalása, utazások adminisztrációja
- 6 vagy 8 órás munkavégzés
November 14. -
PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI KOORDINÁTOR
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A pénzügyi és számviteli folyamatok teljes körű operatív irányítása és koordinálása
- Bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, könyvelésének felügyelete
- Analitikus nyilvántartások vezetése, ellenőrzése, folyamatos fejlesztése
November 18.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Értékpapír operációs szakértő nemzetközi elszámolás állások, munkák Budapesten
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!