-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokPRÉMIUM ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS: Személyes és online találkozók során (RaiConnect), professzionális tanácsadással és pénzügyi tervezéssel (befektetési portfólió kialakítása, finanszírozás, nyugdíjtervezés, biztosítás) segíted ügyfeleidet,...
November 07.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
-
Master Data Management szakértő
1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26.
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
BI • SAP • DATA MANAGEMENT
Főbb feladatok- Te alakíthatod ki az MVM Next törzsadat-kezelési (MDM) stratégiáját.
- Kézben tarthatod a partner törzsadatok kezelésének kialakítását és a folyamatok MDM eszközökhöz való illesztését.
Tegnap 13:04 -
HR és bérszámfejtési szakértő
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 61.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szervezeti kultúra fejlesztése és a munkavállalói elkötelezettség növelése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése és koordinálása
- Belső kommunikációs és csapatépítő kezdeményezések támogatása
- Teljes körű HR adminisztráció, munkaügyi és személyügyi nyilvántartások kezelése
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
IT biztonsági szakértő
Hibrid • 1026 Budapest, Pasaréti út 83.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Társaság IT biztonsági infrastruktúrájának tervezése, felülvizsgálata, dokumentálása
- Az információvédelmi szabályozások betartásának ellenőrzése során kapott eredmények jelentése közvetlen felettes számára
November 05.• Előre sorolva november 24. -
-
Finance specialist
BEM Center - Budapest, Bem József u. 1/B, 1027
-
Mobiltelefon • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Financial administration of all group companies (including several jurisdictions) (download bank statements, collect and log vendor/sales invoices and calculate and raise the IC invoices).
- Perform vendor invoices, salaries and distributions payment runs.
November 20.• Előre sorolva 13 órája -
-
Pénzügyi asszisztens (alapkezelői terület)
1027 Budapest, Henger utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkezett számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, iktatása a törvényi és belső vállalati előírások szerint, banki utalások előkészítése és kezelése
- A pénzügyi adatok naprakész rögzítése és ellenőrzése, valamint kimutatások és nyilvántartások készítése belső és külső igényekhez
November 20.• Előre sorolva 13 órája -
-
Pénzügyi munkatárs
1022 Budapest, Bimbó út 51.
- Alkalmazotti jogviszony • Nyugdíj mellett végezhető
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodavezetők munkájához, valamint az iroda működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok - Belső pénzügyi feladatok ellátása (számlák kezelése, nyilvántartása, könyvelési anyag előkészítése, kapcsolattartás könyvelővel, költségek nyilvántartása, kapcsolattartás a Megbízókkal) - Jelentések,...
November 18.• Előre sorolva november 24. -
Pénzügyi ügyintéző
1025 Budapest, Cseppkő utca 74.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz intézményi pénzügyi folyamatok működéséért felel: -szállítói számlák ellenőrzése, rögzítése -vevői számlák kiállítása -rendelések feladása -szerződések illetve kötelezettségvállalási nyilatkozatok kezelése -a munkakörbe tartozó eszközök és anyagok ütemezett beszerzése -pénztárellenőri feladatok...
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
Pénzügyi asszisztens
BEM Center - Budapest, Bem József u. 1/B, 1027
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi tranzakciók kezelése, utalások előkészítése
- Házipénztár teljes körű kezelése
- Számlázás, bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, nyilvántartása, EPR rendszerben történő rögzítése
- Napi pénzügyi adminisztráció, kimutatások és elemzések készítése
- Banki ügyintézés, kapcsolattartás a pénzintézetekkel
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Pénzügyi és irodai asszisztens
1026 Budapest, Gárdonyi Géza út 27-33.Nettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégcsoport tulajdonosának és vezérigazgatójának támogatása
- Számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése
- Banki utalások előkészítése, kintlévőségek folyamatos követése, házipénztár vezetése
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Értékpapír operációs szakértő nemzetközi elszámolás állások, munkák II. kerületben
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!