Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Budapesti diszpécser, informatikai támogatás, Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
99 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...tegnap 20:49
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...tegnap 14:28
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...tegnap 09:21
-
EUC (végfelhasználói alkalmazásfejlesztés) megoldások fejlesztésében és a kapcsolódó üzemeltetési feladatokban való részvétel; Workflow és Access fejlesztések, low-code fejlesztői eszközökhöz tartozó feladatokban való részvétel;tegnap 19:22
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...tegnap 16:10
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...tegnap 16:00
-
Felelősségi körök és főbb feladatok: Online csomagok kezelése Áruátvétel, áruvisszaküldés Teljes körű raktár feladatok ellátása Vásárlók kiszolgálása, reklamációk felvétele Kasszázás Leltár előkészületekben való segédkezés, leltár Üzletvezető által megadott feladatok elvégzése...tegnap 15:50
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Campaigns Management is a team at Ford of Europe that makes sure that European dealers get paid for participating in various campaigns. They use a special software to manage the payments based on the information they receive from other internal systems. The Marketing Incentive Co...tegnap 15:25
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...tegnap 14:00
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...tegnap 13:30
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)tegnap 13:05
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...tegnap 11:20
-
Conduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...tegnap 11:15
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:30