Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk agent állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
97 db találat
Szűrés
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:35
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 27.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 09:50
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 25.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...máj. 24.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...ma 09:40
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...máj. 25.
-
Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries... , enter orders, claims, invoicing, and handle claims and returns. Supports Customer Service Desk and Sales Representative local... requests Contact with planning, order desk (OD), supply chain and transport Manage invoicing, claims... , returns, credit notes Provide support to Customer Service Desk (CSD) & local sales team and...máj. 27.
-
Your Day to Day As a Customer Support Specialist, you would act as 1st line support to customers: Responding to customer inquiries related to our products by handling inbound calls and callback requests as well as email messages, and initiating test scenarios or remote sessions...tegnap 17:28
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...tegnap 09:15
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...máj. 27.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 25.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 27.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 24.
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...máj. 27.
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésemáj. 27.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások... cseréje informatikai nyilvántartási feladatok ellátása, dokumentációk napra készen tartása; helpdesk... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; IT... Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...tegnap 14:40
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...máj. 25. -
és a csapatba való beilleszkedésben Távmunka; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető... ; Rendszergazda; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Remote; High school; IT... Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Operation...tegnap 05:02
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...máj. 25.