Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Service desk agent állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

179 db találat
Szűrés
  • Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    ma 09:50
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ma 10:15
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    máj. 13.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    máj. 13.
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...
    máj. 12.
  • Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...
    ma 17:20
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 14:00
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    máj. 10.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    máj. 09.
  • Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...
    máj. 13.
  • IT support

    2921 Komárom, Kőolaj utca
    Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...
    ma 14:25
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim