-
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17. -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13. -
-
(Network)IT Engineer
1093 Budapest, Közraktár utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokOversee the IT in-structure and security for offices and factories; Provide on-site LV1 and LV2 IT support....
Október 31.• Előre sorolva tegnap 16:05 -
-
vállalati ügyféltámogató munkatárs - telefonos kapcsolattartás
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kiemelt vállalati ügyfeleink telefonos támogatása, tanácsadás és információnyújtás részükre
- bejövő és kimenő ügyfélhívások lebonyolítása
- reklamációkezelés
- magánszemély ügyfelek videón történő azonosítása
Tegnap 10:13 -
vállalati ügyféltámogató munkatárs - videós kapcsolattartás
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ügyfélazonosítás elvégzése videóhívás keretében
- időpont egyeztetés videós azonosításra
- videóhívások utólagos négyszemes ellenőrzése
- alkalmanként részvétel bejövő vagy kimenő hívások lebonyolításában
- kollégákkal, társosztályokkal való együttműködés
- banki alkalmazások kezelése
Tegnap 10:13 -
Contact Center munkatárs
Budapest, IX. kerület
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása, kimenőhívások indítása
- Termékhasználat-ösztönző hívások indítása
- Szolgáltatások értékesítése tanácsadói szemlélettel
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel (telefon, online felületek)
November 14. -
Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
Tegnap 11:04 -
Ügyfélkapcsolati munkatárs
1191 Budapest, Török utca 7.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Magyar Aranypiac Kft. (1191 Budapest, Török utca 7.) a növekvő forgalomra és bővülő tevékenységére való tekintettel új kollégát keres 19. kerületi, metró-közeli, modern irodaházába, 40 órás munkarendben, hétvégi munkavégzés nélkül. Pályamódosítók és pályakezdők jelentkezését is várjuk! NÁLUNK...
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
French Speaking Service Desk Agent
Mill park - Budapest, Tóth Kálmán u. 2, 1095
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!