Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálatos munkatárs állások Budapesten pályakezdőknek
95 db találat
Szűrés
-
beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...tegnap 13:18
-
A Schindler Hungária Kft. diszpécser szolgálatának csapatába keresünk akár azonnali belépéssel, hosszú távra, megbízható kollégát/kolléganőt. Munkavégzés 24/72-es munkarendben történik. Főbb feladatok, munkák: Hibabejelentések fogadása, hibajegyek rögzítése A felvett címek tovább...máj. 03.
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...máj. 05.
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managersmáj. 07.
-
POLISH speaking customer care representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1118 Budapest, Rétköz utca 5.The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...máj. 07. -
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésetegnap 09:45
-
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07. -
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...máj. 05.
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkelmáj. 07.
-
Piacelemzés, folyamatos versenyhelyzet monitoring és ezek alapján korrektív és fejlesztési lépések tervezése és előterjesztése Key Account partnerekre stratégia, éves aktivációs és marketing terv kialakítása a magyar piacra Hatékony kereskedelmi promóciók és kampányok megszervezé...máj. 07.
-
Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...tegnap 09:55
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...máj. 05.
-
a NISZ Zrt. portfóliójába tartozó komplex informatikai és telekommunikációs megoldásokra, szolgáltatásokra vonatkozó ügyféligények menedzselése, folyamatos kapcsolattartás megadott ügyfélkörrel, ügyféligények felmérése, ügyféligények generálása a NISZ szolgáltatási képességei ala...máj. 06.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...máj. 05.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 07.
-
Rendezvények szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel; Társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás; Értékesítési célok megvalósítása csapatmunkában; Aktív ügyfélkapcsolattartás a már meglévő és leendő Partnerekkel; Árajánlatok összeállítása, nyilvántartása és nyomon...máj. 03.
-
Meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása és kimenő hívások – visszahívás és hideg hívások), Ügyfelek telefonos érdeklődéseinek, megrendeléseinek kiszolgálásában nyújtott támogatása belföldön; Termékeink ajánlása, igényfelkelté...máj. 01.
-
Regisztrált, saját ügyfeleink telefonos tájékoztatása szolgáltatásainkról Telefonos egyeztetések pontos adminisztrációja CRM rendszerünkben Ügyfélszámla kezelése Pénzügyi piac napi híreinek követése Szoros együttműködés a marketing csapattalmáj. 06.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.