Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélreferens állások, munkák Budapesten
370 db találat
Szűrés
-
Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...tegnap 09:50
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 28.
-
Új közép és nagyvállalati ügyfelek megszerzésére irányuló, proaktív akvizíció önálló megvalósítása és irányítása, új üzleti igények és lehetőségek folyamatos feltárása, a meghatározott üzleti célok teljesítése; Közép- és nagyvállalatok pénzügyi adatainak, üzleti terveinek elemzés...tegnap 10:25
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...tegnap 09:30
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelventegnap 11:05
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...ápr. 25.
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 28.
-
az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...ápr. 26.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ápr. 24.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldTelefonos munkában, azon belül elsősorban B2B szolgáltatás és/vagy termékértékesítésben tapasztalattal rendelkező kollégákat keresünk. Ha te vagy a mi emberünk, akkor abban az esetben sem zárkózunk el a közös munkától, ha telefonos tapasztalatodat más területen szerezted, és/vag...ápr. 27. -
Telefonos kapcsolatfelvétel potenciális ügyfelekkel. Telefonos értékesítés. Esősorban Pályázatokkal foglalkozunk. Jelenleg csapatunk 6 fő és maximum 3 főt keresünk. Ha szeretsz telefonálni és nem egy mamut vállalatnál szeretnél dolgozni illetve szeretsz fejlődni, új dolgokat ta...ápr. 28.
-
Responsibilities - What will be your tasks? Processing orders correctly and on time and communicating with customers - phone, email Receiving various requests and providing information about products, receiving orders or complaints Entering orders into the system, issuing invoice...tegnap 13:05
-
Számítógépes Telefonos Szoftverrel történő ügyfélmegkeresés Alapvető számítógépes tudást igénylő rendszer használat Napi szintű kapcsolattartás közvetlen felettessel Napi és heti szintű riportok elkészítése Meetingeken való részvétel Képzéseken való részvétel Potenciális ügyfelek...ápr. 27.
-
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...tegnap 12:40
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...tegnap 00:35
-
Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...tegnap 08:45
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...tegnap 09:50
-
Kimenő ügyfélhívások indítása a lakossági jelzáloghitel és babaváró kölcsön iránt érdeklődő ügyfelek irányába telefonon vagy VideóBankon keresztül. Lakossági jelzáloghitel és Babaváró kölcsön után érdeklődő ügyfelek bejövő hívásainak fogadása (telefonon, vagy VideóBankon keresztü...tegnap 12:00
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...tegnap 13:40