Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office asszisztens állások Bács-Kiskun megyében 3-5 év tapasztalattal

65 db találat
Szűrés
  • Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...
    máj. 03.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    máj. 08.
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Egyszerűsített foglalkoztatáshoz dokumentumok elkészítése Postázás, könyvelési anyagok elvitele  Irodaszerek megrendelése
    tegnap 00:50
  • gyakornok Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Digitalizációs feladatok ellátása... ismeretekkel rendelkezel a Microsoft Office csomag programjai terén; Szívesen dolgozol önállóan és csapatban... , tehetséggondozás; Szakmai gyakorlat; Diákmunka; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Rugalmas munkaidő; Internships; Student work... ; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; flexible working hours ...
    máj. 08.
  • esetén is; Magabiztos felhasználói szintű ismeretekkel rendelkezel a Microsoft Office csomag... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; Nem kell nyelvtudás; Rugalmas munkaidő; Internships; Student work; High school; Administrator, Document Manager... ; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; flexible working hours ...
    máj. 08.
  • esetén is; Magabiztos felhasználói szintű ismeretekkel rendelkezel a Microsoft Office csomag... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; Nem kell nyelvtudás; Rugalmas munkaidő; Internships; Student work; High school; Administrator, Document Manager... ; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; flexible working hours ...
    máj. 08.
  • engedélyek ügyvitele, adminisztrációja Kapcsolattartás külső hatóságokkal (pl.: vámhatóság, NÉBIH... és gondolkodását. Számlázásban, számlákkal való munkafolyamatokban jártas Magas szintű MS Office... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szállítmányozó; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános... Coordinator; Administration, Assistance, Office Work; Transportation, Procurement, Logistics; Language...
    máj. 08.
  •   Br. 2000 Ft/óra  Home office lehetőség Szakmai gyakorlat; Diákmunka; Home office; Középiskola... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Német; Általános... munkarend; Internships; Student work; Home office; High school; Administrator, Document Manager... ; Administration, Assistance, Office Work; German; General work schedule ...
    máj. 06.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 07.
  • Mérnök koordinátor

    6000 Kecskemét, Izsáki út
    adminisztráció-koordinátor külső és belső jelentések, statisztikák készítése; műszaki kontrolling...
    tegnap 13:34
  • , Jókai utca 44. Kecskemét Bács-Kiskun megye Projektvezető asszisztens A következő feladatokba fogsz... precízen végzed az adminisztrációs feladatokat, hajlandó vagy folyamatosan tanulni és kutatni... , csapatépítő programok. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens... ; Adatvédelmi tisztviselő, szakértő; Jog, Jogi tanácsadás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol... Protection Officer; Law, Legal Advisory; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    máj. 06.
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    munkakörnyezet Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat; Üzleti támogató központok; Angol; Német... ; College; Administrator, Document Manager; Client Services, Client Services Manager; Client Support... , Administration; Administration, Assistance, Office Work; Client Services, Customer Services; Business...
    máj. 07.
  • és beléptetőrendszer IT adminisztrációja Felhasználói fiókok adminisztrálása, felhasználók támogatása PC-k... üzemeltetése Windows 10, 11 PC-k üzemeltetése AD adminisztráció O365/Exchange adminisztráció TCP/IP... , emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot Versenyképes juttatási csomagot Home Office... lehetőséget próbaidőt követően Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget Teljes munkaidő; Home office... ; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; System operator, Maintenance Staff; IT...
    tegnap 11:10
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    máj. 05.
  • A munkakörhöz tartozó feladatok: Kiszállítási folyamat teljeskörű vezénylése, targoncavezetők, kamionsofőrök munkájának koordinálása; Szállítási dokumentumok készítése, kezelése; Kapcsolattartás a társosztályokkal, külső raktárakkal és fuvarozókkal; Külső raktárak készleteinek eg...
    máj. 02.
  • , unity, team spirit Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Pénzügyi, Számviteli vezető; HR generalista, Specialista; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... ; Employee status; College; Administrator, Document Manager; Head of Finances, Accounting Manager; HR... Generalist, Specialist; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Finance...
    máj. 06.
  • műszaki végzettség; 2-3 év műszaki területen projekt asszisztensként/támogatóként... vagy előkészítőként szerzett releváns tapasztalat; MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete...
    máj. 08.
  • Elvégzi a szállítmánnyal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat – rakodás utáni rendszám... legrövidebb idő alatt Beérkező alapanyagok és göngyölegek adminisztrációja Betonzúzalék szállítás... adminisztrációja Beérkező visszáruk adminisztrációja Raklapok visszavétele, adminisztrációja... Kommunikáció a társosztályokkal (fuvarszervezés, pénzügy) a pontos adminisztráció érdekében Leltározás... Középfokú logisztikai vagy vámügyintézői végzettség Kereskedelmi vagy adminisztrációs területen...
    máj. 08.
  • vagy diploma üzleti adminisztrációból, marketingből vagy egy kapcsolódó, de releváns területen... Microsoft Office programokban való jártasság (Excel, Word) Vállalatirányítási rendszerekben való jártasság...
    ma 00:35
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim