-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokAre you a proactive, highly organized professional and looking to take your career to the next level? GEA Group is seeking an Executive Assistant to actively support the CEO and CFO of our Nutrition Plant Engineering Division in Düsseldorf. In this pivotal role, you will work closely with top-level...
November 12. -
Grants Coordinator Third-Party Funding (gn)
Hibrid • Berlin
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Project management in compliance with funding rules, guidelines, and framework conditions
- Supporting the funding projects in accordance with grant, budget, procurement and administrative requirements
November 10. -
Sales Support Teamlead (f/m/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Lead, coach, and develop the Sales Support team across the EMEA region
- Support customer onboarding in coordination with Sales and Finance
- Maintain customer data in the ERP system
- Provide accurate product information, pricing, and availability to internal and external stakeholders
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokCalendar & Scheduling Management: Manage and coordinate the scheduling of all regulatory meetings, including sending invitations, conference room reservations and ensure appropriate setup for all meetings, especially regulatory engagements. Additionally, proactively manage and optimize the...
Október 29. -
Executive Assistant (m/w/d) to Managing Directors
Hibrid • München
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokCalendar and time management for the Managing Directors team is part of your daily activities, including organization of internal and external meetings, travel arrangements and creation of related expense reports...
Október 20.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior python developer állások, munkák adminisztráció vezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!