-
Területi csoportvezető
1098 Budapest, Napfény utca 8.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Budapest, Pest vármegyében dolgozó fogyasztásmérő leolvasók napi szintű munkájának nyomonkövetése
- Leolvasási eredmények, minőségi, mennyiségi ellenőrzése
- Fogyasztásmérők címanyagának kiosztása ütemezési terv szerint
- Címkiosztás lebonyolítása a leolvasók részére az aktuális feladatlistából
November 07.• Előre sorolva 3 órája -
-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 3 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Takarítási Területi Koordinátor
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Épülettakarítási tevékenység szervezése, operatív irányítása budapesti, Pest megyei létesítményekben,
- Minőségi szolgáltatás folyamatos biztosítása rugalmas munkaidőben (az egyes objektumok munkarendjéhez igazodó, akár hajnali, éjszakai ill. hétvégén történő munkavégzéssel),
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
Office manager
9724 Lukácsháza, Szombathelyi út 39.Nettó 360e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vezetők munkáját támogató napi asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése,
- Ügyfelekkel, partnerekkel, való kapcsolattartás,
- Számlák, árajánlatok, szerződések elkészítése,
- Futó projektek nyilvántartása, vezetése,
- Megbeszélésekről jegyzőkönyv, feladatlista vezetése,
- Munkabeosztások vezetése,
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Klinika menedzser
1027 Budapest, Fekete Sas utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Napi operáció irányítása: recepció, nővér- és asszisztencia, műtő/kezelők, fekvő részleg működtetése, műszaktervezés.
- Minőség és betegbiztonság: higiénés/infekciókontroll protokollok, WHO checklist, eszkalációs rend, incidensek kivizsgálása.
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Aftermarket Leadership Team
- Manage calendars and coordinate meetings
- Prepare and follow-up on team meetings, incl. document management
- Organize travel arrangements, including booking, expense reporting, and itinerary planning
November 14. -
Executive Assistant (m/w/d) to Managing Directors
Hibrid • München
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokCalendar and time management for the Managing Directors team is part of your daily activities, including organization of internal and external meetings, travel arrangements and creation of related expense reports...
Október 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!