Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

21 db találat
Szűrés
  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...
    tegnap 10:10
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    ápr. 25.
  • Belső megrendelések alapján a javítási munkák megszervezése Szakemberek napi feladat leosztásának elkészítése Változás kezelés a napi prioritások alakulásával Együttműködés a társosztályokkal (pl. raktár, géptervezés) Gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok adminisztrációja...
    ápr. 24.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    ápr. 24.
  • A fejlesztési csapat operatív irányítása és felügyelete, az ide tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése. Ticketing rendszer kezelése és felügyelete. Szoros együttműködés fejlesztési vezetővel, termékfelelőssel és minőségbiztosítási felelőssel. Sprint és erőforrás tervezés, me...
    ápr. 24.
  • Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 23.
  • Áruforgalmi folyamatok végrehajtása (bevételezés, rendelés kiírás, adatok rögzítése) Termék adatok karbantartása Képes árajánlatok készítése Beérkező árukról értesítés küldése Újdonság értesítők, egyeztetés az értékesítési csapattal és a raktárral A vállalatirányítási rendszerből...
    ápr. 23.
  • Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...
    ápr. 23.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 22.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 21.
  • Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk: Az értékesítő kollégák hívásainak elemzése A hívás során felfedezett hibák javítása A hívások értékelése a megadott szempontrendszer alapján Az értékesítő kollégák teljesítményének mérése Új munkatársak kiválasztásában és betanításában va...
    ápr. 21.
  • Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...
    ápr. 18.
  • Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...
    ápr. 18.
  • Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...
    ápr. 18.
  • Irodavezető

    6771 Szeged, Palackozó utca
    Pénzügyi feladatok - Költségszámlák, bizonylatok feldolgozása, rögzítése vállalatirányítási rendszerben - Banki tranzakciók és egyenlegek nyomon követése, ellenőrzése - Pénztáregyenlegek követése, banki kifizetések ütemezése - Bankszámlákra beérkező összegek rögzítése - Házipénzt...
    ápr. 17.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim