Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében 1-3 év tapasztalattal
129 db találat
Szűrés
-
Biztosítja a folyamatos munkavégzéshez szükséges feltételeket mind az épület, mind az azt kiszolgáló, illetve a vállalat termelőtevékenységét biztosító berendezések, felszerelések tekintetében. Beszerzi a kiszedési munkavégzéshez szükséges csomagoló és segédanyagokat, folyamatosa...máj. 10.
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...máj. 13.
-
Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...máj. 07.
-
Recepciós diákmunka - Budaörs - Május
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Szabadság út 117.Bejövő hívások kezelése Vendégek fogadása Adminisztráció Egyéb ehhez tartozó feladatok ellátásamáj. 06. -
Kapcsolattartás a vezető és az adminisztráció között. A vezető által hozott új projektek koordinálása, folyamatos információcsere a Megrendelőkkel. Kiadott ajánlatok véglegesítése, azok továbbítása az adminisztrátorok felé, a szerződések utánkövetése. A munka végeztével a teljesí...máj. 06.
-
Az online marketingkampányok és értékesítést segítő kampányok stratégiai tervezésében, valamint ezek megvalósításában való részvétel Online tartalmak készítése A kommunikációs csatornáink folyamatosan monitorozása, optimalizálása Nemzetközi marketing trendeket követése, Szöveges...máj. 04.
-
Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...máj. 04.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 04.
-
-Irodai , adminisztrátori feladatok -Számlák kezelése -Megrendelések rögzítése, nyomonkövetése -Kollégák munkájának támogatása -Weboldal tartalom feltöltés, frissítés, szövegek megírása -Facebook, Instagram posztok, hirdetések kezelése -Online marketinges feladatok adminisztráció...máj. 04.
-
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelésemáj. 04. -
Beszerzők munkájának adminisztratív támogatása Árbeállítások Kapcsolattartás a beszállító partnerekkel Havi riportok készítésében való részvételmáj. 03.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 03.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 03. -
Feladataid közé fog tartozni a jelenléti ívek vezetése, munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése. Részt veszel a toborzás-kiválasztás folyamatában, az interjúk szervezésében és lebonyolításában. Számítanak rád az üzemorvosi vizsgálatok leszervezésében, beutalók elkészítésében. Bek...máj. 03.
-
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelésemáj. 03. -
- Megrendelések feldolgozása, követése - Rendelési folyamatok optimalizálása - Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a társosztályokkal (telefonon és e-mailben is) ...máj. 03.
-
a járműműszaki végrehajtási tevékenységek, üzemeltetés, karbantartás, javítás, felújítás, gyártás ellenőrzési tevékenységben való részvétel; beszerzési tevékenység végrehajtása és ellenőrzése; üzemeltetői szintű költség-, bér- és létszámgazdálkodáshoz adatszolgáltatás, munkaerő f...máj. 03.
-
Gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenység minőségbiztosítási rendszerének fenntartása és támogatása (működési engedélyek nyilvántartása, hűtött tárolást igénylő gyógyszerek kezelése, szállítmányok érkeztetése, hőmérséklet-adatrögzítők és dokumentáció kezelése, mintavétel és alaki vi...máj. 03.
-
Közüzemi adatok feltüntetése helyszíni fotókon Közüzemi rajzok beszerzése Helyszíni felmérés után történő adatok feldolgozása excel és saját adatbázis használatának segítségével Részvétel pontfelhő adatok feldolgozásában és kiértékelésében; Street view – és terepen készült fotók...máj. 02.
-
Vevői megrendelések kezelése Bejövő számlák feldolgozása, adminisztrációja Bejáró vevők kiszolgálása Bejövő hívások kezelése Vásárlókkal való kapcsolattartásmáj. 02.
-
Főbb feladatai a klasszikus adminisztrációs feladatok, pl. külső és belső levelezések, a gyártáshoz kapcsolódó Excel kimutatások és prezentációk készítése mellett első kontaktszemélyként kapcsolattartás, a megrendelések és elszámolások kézbentartása az alvállalkozóinkkal, beszáll...máj. 02.
-
Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...máj. 02.