Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

810 db találat
Szűrés
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    Friss
  • napi szintű energetikai kimutatások készítése: fogyasztási adatok, áradatok, költség-árbevétel, stb. energetikai adatbázisok, nyilvántartások vezetése karbantartások nyilvántartása, időzítése, rögzítése üzemeltetési szerződések nyilvántartása szolgáltatási szerződések kezelése be...
    Friss
  • Gépjármű értékesítési asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Szent Flórián körút 6.
    Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés) Adatrögzítés, táblázatok kezelése Riportok, statisztikák készítése Rendezvényeken való aktív részvétel Biztosítási és finanszírozási t...
    Friss
  •    Az ügyvezető igazgató munkájának segítése, kiszolgálása,   HR feladatokban való aktív részvétel    Az ügyvezető ügyfeleinek, vendégeinek fogadása,   Az ügyvezetéshez beérkező és kimenő dokumentumok gyűjtése rendszerezése, aláírásra történő   előkészítése,  Vezetői értekezletek...
    tegnap 17:28
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    tegnap 17:07
  • Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...
    tegnap 15:57
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    tegnap 15:57
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    tegnap 15:16
  • Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelése
    tegnap 13:39
  • Irodavazető

    1113 Budapest, Daróczi út
    Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A  szabadságok nyilvántartása,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...
    tegnap 13:15
  • Feladatok: Sport- és multicsarnok jegyértékesítés teljes folyamatának koordinálása Online jegyértékesítési rendszer támogatás Jegyértékesítés reklamációk kezelése Havi, eseti elszámolások elkészítése Létesítmények műszaki karbantartási feladatainak  megrendelése, dokumentálása Üz...
    tegnap 12:30
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    tegnap 12:19
  • Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...
    tegnap 12:15
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
      általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése,  munkaidő és szabadság nyilvántartása,  új belépők/kilépők adminisztrációja,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    tegnap 12:08
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim