-
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10. -
-
Irodavezető
2040 Budaörs, Károly király utca 90.Nettó 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a könyveléssel
- Kapcsolattartás az ügyvéddel
- egyéb back office feladatok
- háttértevékenységek koordinálása
November 10. -
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the team, including coordinating meetings, managing calendars, and preparing reports
- Maintain accurate and up-to-date records, including inventory levels, production schedules
- Coordinate travel arrangements, expense reports, and other administrative tasks as needed
November 07. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Recepciós munkatárs
2330 Dunaharaszti, Némedi út 65.Nettó 330e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek, vendégek személyes fogadása, eligazítása
- Értékesítési csapat munkájának adminisztratív támogatása
- Telefonhívások és e-mailek kezelése
- Tárgyalóhelyiségek foglalásának koordinálása
- Dokumentumok szkennelése, rögzítése, rendszerezése, archiválása
Október 22. -
Üzemeltetési asszisztens
2351 Alsónémedi, Ócsai út 7.
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- forgalmi adatok és a hozzá kapcsolódó bevételek feldolgozása, egyeztetése, ellenőrzése,
- üzemeltetés irányításához és szervezéséhez szükséges adatok szolgáltatása,
- kapcsolattartás töltő- és szervíztechnikus kollégákkal,
- ED-val kapcsolatos ügyintézés,
- leltár feldolgozásban részvétel,
November 06. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi számlázás és adminisztráció - Kimenő és beérkező e-mailek kezelése - Telefonhívások fogadása, irányítása...
November 06. -
Irodavezető
2336 Dunavarsány, Neumann János út 26.Nettó 300e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Árubeszerzések dokumentálása, levelezés beszállítókkal
- Bejövő hívások fogadása, ügyfelekkel való telefonos kapcsolattartás
- Számlázás, napi pénzügyi riportálás, nyitás-zárás
- Weboldal frissítése, tartalmi ellenőrzése
- Kapcsolattartás logisztikai cégekkel és csomagküldő szolgáltatókkal
Október 21. -
-
Pályázati tanácsadó
Budapest, Baranya megye, Pest megye, Somogy megye, Tolna megyeNettó 400e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokVállalati ügyfelek szakmai igényfelmérése: a döntéshozókkal folytatott tárgyalások során pontosan feltérképezni a fejlesztési, képzési vagy digitalizációs igényeket....
Október 21. -
Közbeszerzési referens, projektmenedzser
2072 Zsámbék, Rácváros utca 2-4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Közbeszerzési eljárások előkészítése, lebonyolítása és nyomon követése, biztosítva a vonatkozó törvények és szabályok betartását.
- Dokumentációk összeállítása, a határidők betartása, az adminisztrációs feladatok és nyilvántartások vezetése.
November 04. -
-
Értékesítési asszisztens
2220 Vecsés, Baross Gábor utcaNettó 380e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyfélmegrendelések feldolgozása, nyomon követése, valamint a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
- Szállítási folyamatok koordinálása és nyomon követése.
- Árajánlatok és szerződések előkészítése, a vállalati szabályzatnak megfelelően.
- Bejövő és kimenő számlák kezelése, rendszerezése.
Október 20. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
Adminisztrátor
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Operatív vezető munkájának támogatása
- Követeléskezelés
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!