-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 2 órája -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
Tegnap 15:02 -
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
Tegnap 13:15 -
Beszerzési referens / ügyintéző
2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Egyetem beszerzési eljárásainak adminisztratív lefolytatásában;
- Az egyes szervezeti egységek által lefolytatott beszerzéshez kapcsolódó ajánlattételi felhívások, dokumentációk, illetve az ajánlatok bírálatának ellenőrzése, összegzések elkészítése, lefolytatott eljárásaik ellenőrzése;
Tegnap 10:58 -
-
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Gépjármű értékesítési asszisztens
2040 Budaörs, Csata utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció
- Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés)
- Adatrögzítés, táblázatok kezelése
- Riportok, statisztikák készítése
- Rendezvényeken való aktív részvétel
November 17. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Kereskedelmi asszisztens
2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő rendelések kezelése és nyomonkövetése
- Számlák kiállítása
- Bejövő áruk adminisztrációja
- Raktárkészlet figyelemmel kísérése
- Adminisztráció, kimutatások készítése
- Fuvarszervezés (belföldön)
- Vevőkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
- Szerződések, ajánlatok készítése
- Házi pénztár kezelése
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerződések készítése, folyamatos aktualizálása a hatályos jogszabályoknak megfelelően már meglévő keretszerződések alapján
- Szerződések, szerződésmódosítások napra kész vezetése, szerződéses határidők nyomon követése,
- Szerződésekben szerepelő adatok táblázatban vezetése, naprakészen tartása,
November 10.• Előre sorolva november 16. -
Takarítási Területi Koordinátor
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Épülettakarítási tevékenység szervezése, operatív irányítása budapesti, Pest megyei létesítményekben,
- Minőségi szolgáltatás folyamatos biztosítása rugalmas munkaidőben (az egyes objektumok munkarendjéhez igazodó, akár hajnali, éjszakai ill. hétvégén történő munkavégzéssel),
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
Disztribúciós adminisztrátor
Pest megye, Biatorbágy (A Premier Outlet közelében)
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Disztribúcióhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység: napi adatrögzítés, archiválás, bizonylatok előkészítése, okmányok kezelése
- Belföldi forgalomban résztvevő gépkocsivezetők elszámoltatása
- Reklamációk kezelésében, azok okainak feltárásban való közreműködés
November 14. -
Beszerzési munkatárs
INETON MBE - Építőelem gyár - Alsónémedi, Ványi út 8, 2351
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kivitelezési és termelési folyamat támogatása anyag- és eszköz beszerzésekkel
- Irodaellátás támogatása anyag-, eszköz- és szolgáltatási beszerzésekkel
- Új beszállítók és szolgáltatók felkutatása, megversenyeztetése, valamint a beszerzési források folyamatos felülvizsgálata
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Adatszolgáltatási referens
2700 Cegléd, Mizsei út 93.Br. 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatok gyűjtése, feldolgozása és rögzítése
- Adatbázis karbantartása és frissítése
- Adatszolgáltatási jelentések elkészítése
- Együttműködés a szervezeten belüli más részlegekkel
Október 28. -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Minőségbiztosítási asszisztens csoportvezető
2040 Budaörs, Vasút utca 13.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Minőségbiztosítási asszisztensi csapat operatív feladatainak irányítása
- Csapat erőforrásainak megfelelő elosztása, priorizálása, kezelése
- Rendszeres egyeztetés és beszámolás a minőségbiztosítási vezetőnek
November 11. -
Adminisztrátor
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1.Br. 580e - 590e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Mozgóbér • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• a telephelyen felmerülő adminisztrációs feladatok részbeni elvégzése, az adminisztrációs csoport munkájának segítése • megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása • megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során • szállítólevelek kiadása a...
Október 27. -
-
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!