Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Hajdú-Bihar megyében
14 db találat
Szűrés
-
Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartásma 14:30
-
- Alapanyagok, késztermékek be/ki szállítások mérlegelése és az ezekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok SAP-ban történő rögzítése - EKÁR, CMR készítése - Bevételezési és áruátvételi feladatok. Bejövő tételek ellenőrzése és rögzítése SAP-ban (szükség esetén targoncás kollég...ma 09:10
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...tegnap 16:27
-
Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...tegnap 10:20
-
Angol-magyar és magyar-angol tolmácsolás műszaki megbeszéléseken, tárgyalásokon és prezentációkon Műszaki dokumentumok és anyagok fordítása Segítségnyújtás nemzetközi ügyfelekkel való kommunikáció során Együttműködés a műszaki csapatokkal és projektmenedzserekkel Előny: német nye...tegnap 05:30
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...máj. 26.
-
-irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkelmáj. 26.
-
A KITE Zrt webáruházának üzemeltetése, termékfeltöltés, termékkarbantartása. A webáruházba beérkező vevői igények rendszerezése; nyomon követése. Kapcsolattartás a termékek beszerzéséért felelős kollégákkal. Havi riport készítése a megrendelésekről, a webáruház weboldalának üzeme...máj. 26.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...máj. 25.
-
Projekt asszisztens
Rugalmas - Budapest, Baranya megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megyeJövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünkhöz keresünk Projekt asszisztens pozícióra részben Home Office lehetőséggel! Feladatok Együttműködés az EHU társszervezetekkel, a csoport szintű projektek rugalmassági platform vonatkozású támogatása Támogatás nyújtása a társaság...máj. 25. -
Teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, Adóbevallások készítése, Bérszámfejtés készítés, Vezetőség által adott adminisztratív feladatok ellátása, ÁNYK,cégkapu és ügyfélkapu használatamáj. 24.
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásamáj. 23.
-
Építésmenedzsment ellátása Projekt és építésmenedzsment támogatása Kommunikáció a külső beszállítókkal, partnerekkel, munkavállalókkal Bejövő áruk érkeztetése, dokumentálása Munkaügyi dokumentumok bekérése, ellenőrzésemáj. 21.
-
Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...máj. 21.