Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Hajdú-Bihar megyében

33 db találat
Szűrés
  • termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálása
    ma 16:35
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    ma 14:10
  • - Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 11:10
  • Közreműködik az élelmiszerbiztonsági rendszer működtetésében Bizonylatokat, dokumentációkat, adminisztrációs feladatokat naprakészen vezet Gondoskodik az üzem megfelelő higiéniájáról Napi szinten felügyeli, illetve irányítja az üzem takarítóit Üzemi ellenőrzéseket, méréseket vége...
    ma 08:10
  • Pénzügyi asszisztens

    4251 Hajdúsámson, Petőfi út 57.
    Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartás
    tegnap 14:30
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    tegnap 12:20
  • - Alapanyagok, késztermékek be/ki szállítások mérlegelése és az ezekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok SAP-ban történő rögzítése - EKÁR, CMR készítése - Bevételezési és áruátvételi feladatok. Bejövő tételek ellenőrzése és rögzítése SAP-ban  (szükség esetén targoncás kollég...
    tegnap 09:10
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    tegnap 00:30
  • Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...
    máj. 21.
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    máj. 21.
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    máj. 20.
  • Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül!   Akkor fogod j...
    máj. 20.
  • Kereskedelmi vezető asszisztens

    4034 Debrecen, Vámospércsi út 37.
    -irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkel
    máj. 20.
  • Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...
    máj. 19.
  • Irodai asszisztens

    4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 25.
    A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...
    máj. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim