Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Hajdú-Bihar megyében

19 db találat Szűrés
  • Építési kivitelezési projekt feladatait támogató adminisztratív csapat irányítása Projektek végrehajtatása, projekt-adminisztráció Az iroda életének teljeskörű vezetése, szervezése, kommunikációs folyamatok irányítása Elszámolások, nyilvántartások, kimutatások készítése, nyomon k...
    ma 09:22
  • Riportok, statisztikai jelentések, pénzügyi jelentések, adatszolgáltatások rendszeres készítése Termék elő- és utókalkulációk készítése Aktív részvétel az éves üzleti tervezési folyamatban Cash-flow tervezés Gazdaságossági számítások, üzemgazdasági elemzések készítése Készletgazd...
    ma 11:57
  • Pályázatíró Karriertipp!

    Otthonról végezhető
    klasszikus kedvezményezetti oldali pályázatírói feladatok a támogatói döntésig pályázati tanácsadás, előminősítések készítése segítség a projekt műszaki-szakmai tartalmának kialakításában támogatási kérelem összeállítása és benyújtása hiánypótlások, tisztázó kérdések kezelése bel...
    június 18.
  • Kivitelezési projektekhez kapcsolódó alvállalkozói szerződések előkészítése, Alvállalkozói, beszállítói teljesítések nyomon követése, Teljesítési igazolások előkészítése, ellenőrzése, Beérkező alvállalkozói számlák ellenőrzése, Jelentések, riportok, műszaki elemzések készítése, A...
    június 18.
  • A szakmai indikátorai teljesüléséhez szükséges tevékenységekkel kapcsolatos tervezés, információáramoltatás. A pályázati dokumentáció előírásai szerint az indikátorok ismerete, a projekt végrehajtása során a kitűzött cél elérésének elősegítése, ellenőrzése. Kapcsolattartás a közr...
    június 18.
  • Nemzetközi szállítmányozási ügyintéző

    Országosan bárhonnan végezhető, Egyéb külföld
    fuvarszervezés adminisztráció
    június 17.
  • Day-to-day office administration activities. Responsible for the facilities function and activities such as security, cleaning, fire- and work safety, etc. by following corporate procedures. Access card management according to the security standard, issuing visitor badges. Welco...
    június 15.
  • Otthonról végezhető telefonos munkára, felelős és érett gondolkodású friss nyugdíjasok jelentkezését várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpontokat kell egyeztetni, útvonalterveket kell összeállítani. A feladat néha monoton, de kiszámíthatóan jövedelm...
    június 13.
  • Beszerzési osztály munkájának adminisztratív segítése Kimutatások, elemzések készítése Adatok rögzítése Adatbázis feltöltése Áruforgalmi feladatok ellátása Készletgazdálkodás, kapcsolat tartás beszállítókkal
    június 12.
  • In-bound & outbound calls and emails from customers and internal departments (via phone/email). Provide timely, high-quality responses to external and internal customer. Respond promptly and accurately regarding escalation resolutions. Provide high level professional Customer Car...
    június 11.
  • Debrecen belvárosi irodába keresünk munkatársat.  Feladatok: - számítógépes programok kezelése, - adatrögzítés, adatkezelés, - egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
    június 11.
  • Ügyféltámogatás telefonon és csetes felületen keresztül. Beérkező hívások fogadása, az ügyfelek problémáinak professzionális kezelése. Az ügyfélproblémák rögzítése számítógépes rendszerben. A bonyolultabb hívások továbbítása a következő szint felé. A szükséges ismeretek elsajátít...
    június 10.
  • Asszisztens

    4030 Debrecen, Sebes utca 4.
    június 10.
  • Belvárosi irodánkban az export sales csapat újdonsült tagjaként a fő feladataid közé tartozik majd: Új vállalati ügyfelek megkeresése külföldön hideghívások formájában, saját portfólió felépítése Ajánlatok összeállítása, utánkövetés, igényfelmérés Megrendelések kezelése és az azo...
    június 09.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim