Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Hajdú-Bihar megyében

10 db találat
Szűrés
  • - Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 11:06
  • Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióba
    tegnap 15:35
  • Fogorvosi rendelőbe keresünk recepciós-asszisztenst. Napi feladatok ellátása: betegkoordináció: időpontok beírása, tájékoztatás, fizetés-számlaírás, rendelővel kapcsolatos napi feladatok ellátása, 
    tegnap 13:40
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    tegnap 09:15
  • Logisztikai folyamatok teljes körű ellátása árubeérkezéstől az árukiküldésig Folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás és szoros együttműködés a társterületekkel, vevői igények lekezelése Scanneres munkavégzés
    ápr. 27.
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    ápr. 26.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 26.
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim