-
Talent Sourcer Trainee - V. kerület
1054 Budapest, Akadémia utcaBr. 1 926 Ft/óra bér
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A pozíciókra megfelelő jelöltek felkutatása különböző csatornákon
- A jelöltek telefonos előszűrése (később akár önálló interjúk megtartása)
- Jelölt-interjúk adminisztrálása (pl. ATS rendszerben regisztráció, interjú emlékeztetők kiküldése)
- Álláshirdetések elkészítése és szerkesztése
November 12. -
-
Finanszírozási referens
1083 Budapest, Tömő utca 25-29.
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az egység betegellátása kapcsán a diagnózisok kódolása
- pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása
- felmerülő gazdasági, beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatos segítségnyújtás
- dokumentumok pontos, precíz vezetése
November 13. -
-
Igazgatói asszisztens - biztonsági területre
1117 Budapest, Budafoki út 79.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a biztonsági igazgató napi munkájának operatív és adminisztratív támogatása,
- értekezletek, megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek, előterjesztések, prezentációk készítése,
- beérkező dokumentumok, jelentések kezelése, rendszerezése, továbbítása,
- kapcsolattartás belső szervezetekkel, külső partnerekkel,
November 06. -
-
Szakmai titkár
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az Értékesítési Igazgató szakmai és koordinációs támogatása
- Elemzések készítése és javaslatok kidolgozása a szervezeti működés fejlesztésére
- Kompetenciafejlesztő képzések, tréningek és rendezvények szervezése
- Munkavállalói fórumok koordinálása, riportok készítése
November 06. -
-
Irodai ügyintéző / Adminisztratív munkatárs
1052 Budapest, Szervita tér 8.
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokOlyan leendő kollégát keresünk, aki napi szinten együttműködik a helyi és nemzetközi csapattal, valamint különféle napi adminisztratív feladatokat lát el....
November 18. -
-
Pultos-recepciós
Újbuda Center - Budapest, Hengermalom út 19-21, 1117Nettó 2 000 - 2 500 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokPultos-recepciós csapattagunkat keressük rész- vagy teljes munkaidőben, heti 30-40 órás munkarendben. Leendő munkatársunk feladatai: ● vendégek be-kiléptetése, kiszolgálása ● büfé üzemeltetése ● pénztárgép, kassza és beléptető rendszer kezelése ● adminisztrációs jellegű feladatok ellátása...
November 13. -
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Adminisztratív és Iratkezelő Munkatárs
1061 Budapest, Andrássy út 33.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Iratok rendszerezése, archiválása (fizikai és digitális)
- Bejövő/kimenő dokumentumok kezelése, iktatás
- Adatbevitel vállalati rendszerekbe, nyilvántartások naprakészen tartása
- Szerződések, számlák és belső folyamatok adminisztrációja
- Általános irodai támogatás
November 04. -
Irodavezető-adminisztrátor
1084 Budapest, Rákóczi tér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Operatív koordináció: 20-30 fős fizikai dolgozói állomány napi teljesítményének nyilvántartása és rendszerezése
- Pénzügyi adminisztráció: számlázás előkészítése, dokumentumkezelés, számlázás, kapcsolattartás a könyvelővel.
November 05.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!