-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Finanszírozási referens
1083 Budapest, Tömő utca 25-29.
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az egység betegellátása kapcsán a diagnózisok kódolása
- pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása
- felmerülő gazdasági, beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatos segítségnyújtás
- dokumentumok pontos, precíz vezetése
November 13. -
-
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1119 Budapest, Fehérvári út 79.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Mert a Key Account Manager munkájának támogatásával részese leszel egy folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat életének.
- Precizitásodnak köszönhetően könnyen elvégzed az adminisztrációs feladatokat (a számlák feldolgozását, ellenőrzését) és hasznos tagja leszel az értékesítési csapatnak.
November 12. -
-
Adminisztrátor
1118 Budapest, Ménesi út 24.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSzámlák, díjbekérők, árajánlatok kiállítása. Küldeményekkel (beszerzés, kiszállítás) kapcsolatos adminisztráció. Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel (túlnyomórészt angol nyelven). Pályázatok figyelése, partnerek keresése, pályázatok írása. Szabadalomkutatás Piackutatás...
November 11. -
Közbeszerzési referens
1107 Budapest, Száva utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése...
Október 27. -
-
Szakmai asszisztens
1116 Budapest, Barázda utca 20-30.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a 140 fős ügyfélszolgálati terület és a főosztályvezető napi munkáját fogod támogatni, nyilvántartod feladatait
- nyomon követed a főosztályhoz tartozó költségeket, részt veszel a tervezésben
- döntés-előkészítő anyagokat állítasz össze
- kapcsolatot tartasz a társosztályokkal
Október 27. -
-
Éjszakai recepciós diákmunka hostelben
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Br. 2 090 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek fogadása, eligazítása, távozás kezelése
- Telefonok, e-mailek kezelése és megválaszolása
- Alap adminisztrációs feladatok ellátása
November 10. -
Recepciós diákmunka belvárosi hostelben
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Br. 2 090 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek fogadása, színvonalas kiszolgálása (check-in, check-out)
- Szobák és kulcsok kezelése
- Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás
November 10. -
Szociális nyilvántartási referens
1081 Budapest, Fiumei út 19/A.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A központi szociális szakrendszerek tovább fejlesztésével és működtetésével szakmai feladatok végzése, különösen a Gyermekeink Védelmében rendszert (GYVR) érintően.
- Általános és részletes szakmai követelmény leírások készítése a GYVR-t érintően.
November 07. -
-
Lakáshasznosítási előadó
1064 Budapest, Rózsa utca 81-83.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- önkormányzati tulajdonú lakások hasznosítási és kezelési feladatainak ellátása;
- a lakásgazdálkodás területén keletkező bérbeadói feladatok teljesítésében való közreműködés
- lakásbérleti szerződések, valamint módosításaik előkészítése
- lakásbérleti szerződések megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
November 07. -
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Recepciós-irodavezető asszisztens
1061 Budapest, Paulay Ede utca 68.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
November 14. -
-
Irodavezető-adminisztrátor
1084 Budapest, Rákóczi tér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Operatív koordináció: 20-30 fős fizikai dolgozói állomány napi teljesítményének nyilvántartása és rendszerezése
- Pénzügyi adminisztráció: számlázás előkészítése, dokumentumkezelés, számlázás, kapcsolattartás a könyvelővel.
November 05.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VIII. kerületben svéd nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!