-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Értékesítési asszisztens (AG)
Budapest, XIV. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítési vezető mindennapos munkájának támogatása
- ajánlatkérések kezelése, kalkulációk előkészítése
- ajánlatok készítése és követése
- elfogadott ajánlatok rögzítése
- szerződéskötési folyamat adminisztratív támogatása (szerződések előkészítése, dokumentációk bekérése)
- DKR portál használata
Október 30.• Előre sorolva 4 órája -
-
Titkársági referens
1146 Budapest, Abonyi utca 27.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- általános irodai adminisztratív feladatok ellátása: dokumentumok kezelése, rendszerezése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások vezetése
- beérkező és kimenő levelezések, megkeresések, telefonhívások kezelése
- a szolgálatvezető főigazgató munkaszervezésének támogatása
November 11.• Előre sorolva 17 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 15:05 -
-
IT projekt asszisztens
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka cég irodai anyag- és eszközellátásának biztosítása, kezelése, ügyviteli folyamatainak működtetése, ezzel a kollégák zavartalan munkavégzésének biztosítása;...
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:20 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Közbeszerzési munkatárs
1144 Budapest, Gvadányi utca 33-39.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és beszerzési eljárások előkészítése, bonyolítása és ellenőrzése (teljes beszerzési dokumentáció összeállítása, a szerződések előkészítésének koordinálása);
- egyeztetés a Társaság szervezeti egységeivel és a szállítókkal;
November 05. -
-
Digitális iratkezelési munkatárs (4 órás részmunkaidőben)
1146 Budapest, Erzsébet királyné útja 1c.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Nyugdíjpénztár
- Megváltozott munkaképességű • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Nyugdíj mellett végezhető • Kisgyermekeseknek
-
Workstation • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Fő feladatod a Küldemény-koordinációs csoport dokumentum hitelesítési feladatainak ellátása lesz, mely magában foglalja:
- helyi irattárban tárolandó anyagok átvételét és kikeresését,
- a papír alapú dokumentumok szkennelését és hitelesítését valamint
November 05.• Előre sorolva november 21. -
-
Projekt adminisztrátor
Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos és e-mailes kapcsolattartás a megrendelővel és a partnerekkel
- Kockázatelemzés adatáramlási folyamat koordinálása
- Adatszolgáltatás, adatok és információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása, ügyintézési feladatok
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Szervezési referens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szervezési folyamatok koordinálása (leszervezés, felszervezés, átszervezés)
- Szolgáltatást támogató információs rendszer működtetésében való feladatok elvégzése és a rendszer fejlesztésében való részvétel
- Toborzás támogatása, jelentkezők előszűrése és felvételi beszélgetések lebonyolítása
November 20. -
Adatfeldolgozó (Digitalizálás terület)
1145 Budapest, Szugló utca 9-15.Br. 350e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel a dokumentumkezelési folyamatokban
- Dokumentumok digitalizálásra történő precíz előkészítése, szkennelése és indexelése
November 20. -
Irodavezető
1141 Budapest, Szugló utca 89.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázás, pénztár kezelése
- bejövő, kimenő utalások kezelése
- kintlevőség nyomon követése
- könyvelővel való kapcsolattartás
- webes megrendelések visszaigazolása, ügyfelekkel történő egyeztetés
- munkaügyi dokumentumok naprakészen tartása és adatszolgáltatás bérszámfejtéshez
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Közbeszerzési munkatárs
1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Közreműködés a beszerzési- és közbeszerzési eljárások előkészítésében
- Közreműködés és koordinálás a közbeszerzési eljárások lefolytatásában - ajánlatkérői oldalon (amit külső szakértő folytat le)
- Beszerzési eljárások önálló lefolytatása
November 13.• Előre sorolva november 19. -
-
Titkárnő, asszisztens
Budapest, XIV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében
- naptár kezelés, találkozók, megbeszélések, utazások szervezése és koordinálása
- e-mailek, levelek kezelése, priorizálása
- telefonhívások kezelése
- dokumentumok kezelése
- vendégek fogadása, ellátása
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Szerződésmenedzsment koordinátor
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- jóváhagyott felterjesztések alapján a szerződésekhez szükséges adatok begyűjtése;
- szerződésnyilvántartó programban iktatás, adatfeltöltés
- szerződéstervezetek státuszának naprakész nyomon követése és rögzítése;
- szerződéstervezetek és mellékleteinek véleményeztetése; visszaellenőrzése
November 06.• Előre sorolva november 18. -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17. -
-
Marketing asszisztens - diákmunka
1145 Budapest, Róna utcaBr. 2 005 - 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztratív irodai feladatok ellátása
- kollégákkal való szoros együttműködés
- döntési javaslat aláíratása, szkennelés, elküldés érintettek részére
- TIG-ek kiállítása
- konzultációk szervezése, rendezvényszervezésben besegítés
- eseménynaptár frissítése, naprakészen tartása
November 13. -
Műszaki ügyintéző
Budapest, XVI. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA gépjárműflotta kezelése: időszakos és alkalmi szervizelés, gumicsere, polcozás, matricázás, biztosítás, kárügyintézés, hatósági ügyintézés (pl. törzskönyv) lízingszerződéshez, illetve üzemeltetéshez, új autó beszerzéséhez kapcsolódó ügyintézésben való részvétel, valamint eladáshoz / forgalomból...
November 10.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XVI. kerületben svéd nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!