-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Szállodai recepciós
1082 Budapest, Nagy Templom utca 31.Br. 530e - 570e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- • -All related tasks to guest check-ins and check-outs,
- • -Providing concierge services to clients,
- • -Ensuring all billing information captured correctly and producing client invoices,
- • -Handling the cash-box,
- • -Doing Administrative works,
- • -Daily Reportings.
November 06. -
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
Irattározási gyakornok
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18. -
Irodai ügyintéző
Budapest, V. kerület
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok elvégzése (e-mailek, telefonhívások stb. kezelése).
- Iktatási feladatok ellátása.
- Ügyfelek fogadása és tárgyalók előkészítése.
- Vezérigazgatói titkárságvezető, iktató és irattáras munkatársak munkájának teljeskörű támogatása, helyettesítése.
November 18. -
-
Adatfeldolgozó munkatárs
1119 Budapest, Vahot utca 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Követelésekkel kapcsolatos adattisztítási feladatok ellátása.
- Elhunyt ügyfelek hagyatékátadó végzésének beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása, dokumentumok beszerzése.
- Tulajdoni lap, hagyatéki végzés alapján a hátralék kötelezettjének aktualizálása, kijelölése
November 18. -
-
Adminisztrációs munkatárs
1118 Budapest, Rétköz utca 5.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Energiahatékonysággal kapcsolatos szolgáltatások megismerése
- Szerződéskötési folyamatok támogatása, nyomon követése
- Posta kezelése
- Belépőkártya nyilvántartás kezelése
- Irodaszer rendelés és nyomonkövetése
- Általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Műszaki asszisztens
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beszerzések előkészítése, elindítása, árajánlatok bekérése;
- szerződések műszaki tartalmának előkészítése
- keretszerződések terhére történő anyagok/eszközök rendelése
- a beszerzési eljárások szakterületet érintő adminisztratív teendőinek elvégzése;
- kapcsolattartás a szerződött felekkel;
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Recepciós diákmunka irodaházban
1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 8-10.Br. 2 435 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda és recepció napi működésének támogatása, adminisztratív feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, telefonok és e-mailek kezelése magyarul és angolul
November 18. -
Irodavezető diákmunka
1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 8-10.Br. 2 435 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda és recepció napi működésének támogatása, adminisztratív feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, telefonok és e-mailek kezelése magyarul és angolul
November 18. -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva november 18. -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
Támogatási referens
1054 Budapest, Hold utca 4.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokEllátja az egyes pályázatos támogatási célelőirányzatok kezelésére kötött megbízási szerződések/megállapodások és jogszabályi felhatalmazás alapján a támogatásokhoz kapcsolódó feladatokat: jogszabályok, megállapodások, szerződések véleményezése, javaslattétel azok módosítására; belső szabályozó...
November 17. -
-
Irodavezető
1056 Budapest, Belgrád rakpart 13.Nettó 375e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi irodavezetési teendők,
- A szervezet napi pénzügyi adminisztrációja, számlák és szerződések elkészítése, rendszerezése,
- Pénzügyi riportok készítése az igazgató, elnökség felé,
- Bejövő/kimenő posta kezelése,
- Adminisztráció,
- Házipénztár kezelése,
- Személyzeti ügyintézés,
- Leltár és készletgazdálkodás.
November 10. -
Irodai adminisztrációs gyakornok
1107 Budapest, Ceglédi út 1-3.Br. 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bizonylatokon/számlákon lévő adatok rögzítése Excelbe
- közüzemi számlákon található azonosítók és egyéb információs tartalmak rögzítése a közüzemi szolgáltatásokat nyomon követő program adatbázisába
- az egyes telephelyekhez tartozó szolgáltatók és elérhetőségeinek kigyűjtése
Október 31. -
Okleveles népegészségügyi szakember (kórházhigiénikus)
1085 Budapest, Üllői út 26.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részvétel a nosocomiális surveillance tevékenységben
- betegbiztonságot segítő programok, irányelvek, protokollok, standardok alkalmazása
- beavatkozások higiénés körülményeinek, megfelelő eszközhasználatnak és az izolációs technikáknak az ellenőrzése
Október 30. -
-
Közbeszerzési referens
Budapest, V. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKommunikációval és szervezetfejlesztéssel összefüggő nyílt közbeszerzési eljárások teljes körű, önálló lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, hirdetmények, dokumentációk összeállítása; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok...
November 14. -
-
Titkársági referens
1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.Br. 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus...
November 14. -
Gondozási programkoordinátor
Hibrid • 1075 Budapest, Síp utca 12.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás és koordináció a fővárosi-és vidéki gondozási szolgáltatókkal, a gondozás megszervezése,
- Helyettesítési rendszer menedzselése
- Havi elszámolás, a beérkezett háttéranyagok ellenőrzése, elszámolások előkészítése, adminisztrációja,
Október 28. -
-
Laboratóriumi adminisztrátor
1119 Budapest, Fehérvári út 84a.Br. 450e - 480e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- laboratóriumi adminisztrációs teendők és szervezési feladatok ellátása,
- vizsgálatokhoz kapcsolodó dokumentáció kezelése,
- adatrögzítés,
- adminisztrációs rendszerek naprakészen tartása,
- egyeztetés, problémák kezelése.
Október 29. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VIII. kerületben svéd nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!