Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
75 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Magyarország vezető esztétikai központja új kollégákat keres az ügyfélszolgálatára! Az ügyfélszolgálat - a mi élő kirakatunk. Gyere hozzánk dolgozni, ha szívesen válnál csapatunk lelkes tagjává. Feladatok: ügyfélfogadás páciens élmény növelés adatfelvétel számlázás MOSOLYGÁS MOSO...ápr. 24.
-
Ápolói munka NEM KÓRHÁZI KÖRNYEZETBEN! Mi nem betegekkel foglalkozunk hanem megszépítjük a pácienseinket! Orvos melletti asszisztencia A páciensek tájékoztatása a kezelés menetéről Változatos munka teljesen lefedve az esztétikai kezeléseketápr. 24.
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációápr. 23.
-
Integrált vállalatirányítási rendszerben elektronikus számlák kiállítása vevőkkel, telephelyekkel történő egyeztetés analitikus nyilvántartások vezetése egyéb számviteli és pénzügyi adminisztratív feladatok ellátásaápr. 23.
-
A lakóingatlan fejlesztési projektek értékesítési tevékenységének aktív adminisztratív támogatása, Állományokban történő adategyeztetés, Vállalati adatbáziskezelőben az értékesítéshez kapcsolódó adatok folyamatos naprakészen tartása, Általános asszisztensi operatív és adminisztrá...ápr. 22.
-
A vezérigazgató szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők,...ápr. 19.
-
Plaza műszaki csapatunk adminisztratív feladatainak ellátását MS Office programokban és a cégcsoport által használt további programokban Az üzemeltetési igazgató munkájának támogatását kimutatásokkal, riportokkal Napi szintű kapcsolattartást a közvetlen munkatársakkal és a társos...ápr. 19.
-
Vezérigazgató, továbbá a gazdasági és operatív vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása, programjainak szervezése, adminisztrálása; A vezérigazgató postafiókjának folyamatos kezelése, a beérkező közvetlen megkeresésekre válaszlevél előkészítése (magyar és angol nyelven...ápr. 19.
-
kapcsolattartás az ügyfelekkel, hitelközvetítőkkel írásban és szóban szerződéskötéshez szükséges dokumentumok beszerzése, bírálatra küldése döntéselőkészítés szerződésírás, és az ehhez kapcsolódó teljes körű adminisztráció megállapodások előkészítése KHR-, TAKARNET- lekérdezés, n...ápr. 18.
-
Vendégelégedettség magas szintű biztosítása Vendégek érkeztetése, elutaztatása, ezek adminisztrációja Szobafoglalások, online foglalási rendszerek kezelése Programok, szolgáltatások értékesítése Egyéb a munkakörhöz tartozó szokásos feladatokápr. 18.
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...ápr. 16.
-
HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...ápr. 16.
-
Most induló budapesti hatlakásos-társasház kivitelezésünkre keresünk építésvezetőt.ápr. 14.