Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Szakmai asszisztens állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

27 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Asszisztens

    1039 Budapest, Boglár utca
    MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...
    ma 11:55
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    ma 10:32
  • Marketing asszisztens

    1158 Budapest Késmárk utca 9.
    Webshop adminisztrálása, Tartalomgyártás social felületekre, közösségépítés és az oldalak menedzselése (szövegek, képek és videók előállítása, szerkesztése) Online marketing és hirdetések menedzselése, Cég egyéb marketing feladatainak ellátása, Részt venni a marketingkampányok me...
    tegnap 17:25
  • Office Manager

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.
    Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátása
    tegnap 13:55
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    ápr. 28.
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    ápr. 28.
  • Laboratóriumba érkező minták kezelése Minták előkészítése további vizsgálatra Fizikai-Kémiai laboratóriumi vizsgálatok, gázkromatográfiai vizsgálat elvégzése Mérési eredmények dokumentálása Laboratóriumi műszerek dokumentációjának karbantartása
    ápr. 28.
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    ápr. 27.
  • Dinamikus személyt keresünk, aki csatlakozik a csapatunkhoz mint Ingatlankezelő Asszisztens. Ez a beosztás közvetlenül segíti az Ingatlankezelőt a mindennapi munkájában, összpontosítva az ügyfélszolgálatra, adminisztratív feladatokra és a kapcsolattartásra. Követelmények: Magabiz...
    ápr. 27.
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    ápr. 26.
  • Beérkező megkeresések kezelése, rögzítése, megválaszolása Képzési ajánlatok összeállítása Pályázati dokumentációk összeállítása Adminisztratív feladatok Hallgatói regisztráció támogatása Tanulmányi rendszer kezelése Teljesítéssel, számlázással kapcsolatos feladatok Jelentések, el...
    ápr. 26.
  • Általános Irodai feladatok: Postafiók kezelése, postai ügyintézés; Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru), irodai munkakörnyezet rendben tartása; Adminisztratív feladatok ellátása, szerződések, biztosítások strukturált gondozása...
    ápr. 26.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    ápr. 26.
  • Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim