Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások V. kerületben középiskolai végzettséggel
36 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...ápr. 24.
-
Ellátja a Magyar Falu Program lebonyolításához kapcsolódó pénzügyi feladatokat. Ellátja az egyes pályázatos támogatásokra kötött megbízási szerződések és jogszabályi felhatalmazás alapján a támogatások folyósításával kapcsolatos feladatokat: számlanyitás, fedezetigénylés, fedezet...ápr. 24.
-
- Webshop (Shopify) üzemeltetésében való asszisztencia (tartalmak kezelése, pluginek telepítése, webshop karbantartása és kalibrálása - Informatikai eszközök üzemeltetése, karbantartása - Operációs rendszerek telepítése - Hálózati problémák elhárítása - Adminisztrációs feladatok...ápr. 23.
-
- Beérkező e-mailek kezelése, - riportokhoz adatgyűjtés, - fénymásolás, nyomtatás, szkennelés, - különböző adminisztratív feladatok.ápr. 23.
-
- tájékoztatók frissítése, - adatbázis kezelés, prezentációk kezelése, - riportok kiküldése, - egyéb adminisztrációs feladatok. - Nyitottság esetén az értékesítési feladatok egyes részeiben való részvétel: potenciális bérlők megkeresése, találkozók egyeztetése...ápr. 23.
-
a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára, az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra, a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása, nyilvántartások vezetése, jelentés...ápr. 23.
-
A Színház és Film Intézet (SZFI) és a fenntartásában lévő Színház- és Filmművészeti Szakgimnázium és Technikum (SZGT) pályázatot hirdet Iskolatitkár, oktatásszervező feladatok elvégzésére FELADATOK: Iskolarendszerű képzések szervezési feladatai (érettségire épülő szakképzések, sz...ápr. 22.
-
páciensek fogadása kiemelten kedves attitűddel páciensek kávéval, teával kínálása páciensek tájékoztatása, felvétele számítógépes rendszerbe telefonos és online időpontfoglalások kezelése, rögzítése, ügyfélszolgálat segítségnyújtás a pácienseknek rendelések szervezése egyeztetése...ápr. 20.
-
A vezérigazgató szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők,...ápr. 19.
-
Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...ápr. 17.
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...ápr. 16.
-
Recepciós pakolós munkatárs - rendezvényközpont (diákmunka - V. kerület)
Legyen az első 5 jelentkező között!1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 16. -
-Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni,...ápr. 16.
-
Az éjszaka során felmerülő valamennyi vendégkérés kezelése A Front Office rendszerek ismerete, a biztonsági mentési eljárások és a rendszer helyreállítási eljárásainak ismerete. Problémák jelentése és dokumentálása a műszakváltásokkor. Az éjszakai auditálási folyamat ellenőrzése...ápr. 15.