-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva 20 órája -
Back office / adminisztrációs munkatárs
1084 Budapest, Bérkocsis utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a napi adminisztrációs teendők ellátása
- iratrendezés, lefűzés, dokumentumarchiválási feladatok ellátása
- fénymásolás, scannelés
- elektronikus nyilvántartások kezelése
- excel-alapú kimutatások készítés és kezelése
- ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás
Október 29.• Előre sorolva tegnap 16:15 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 15:05 -
-
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva tegnap 14:25 -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva tegnap 14:10 -
-
Pénzügyi és számviteli irodavezető
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Társaság és a gazdasági tevékenységet végző Társaság (MÁV Szolgáltató Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság) munkatársai közötti kapcsolattartás, feladatok koordinálása, ellenőrzése,
- a Gazdálkodási Szabályzatnak megfelelően az utalásban, és utalványozásban való részvétel,
Október 29.• Előre sorolva tegnap 14:05 -
-
IT projekt asszisztens
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka cég irodai anyag- és eszközellátásának biztosítása, kezelése, ügyviteli folyamatainak működtetése, ezzel a kollégák zavartalan munkavégzésének biztosítása;...
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:20 -
-
Adatrögzítő könyvelő (külsős)
1039 Budapest, Lehel utca 8.
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Exportálás a Számlázz(pont)hu rendszeréből, importálás és rögzítés a KulcsSoft Könyvelés szoftverbe
- Vevői partnertörzs kitisztítása és folyamatos karbantartása
- Exportálás a NAV Online-ból
- Bizonylatok beérkezésének ellenőrzése (pdf számlaképek)
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:15 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Október 29.• Előre sorolva tegnap 12:10 -
-
Műszaki asszisztens
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- pénzügyi kifizetésekhez szükséges teljesítési igazolások és árajánlatok rögzítése
- beérkező szerviz- és beszállítói árajánlatok kezelése, ellenőrzése
- szállítói számlák ellenőrzése, rögzítése és vállalatirányítási rendszerben történő igazolása
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:10 -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Te kezeled teljeskörűen több szállodánk bérszámfejtési és társadalombiztosítási számfejtési feladatait
- Te gondoskodsz a cafeteria juttatások gördülékeny kezeléséről
- Te segíted az új munkatársak belépését és a kilépők adminisztrációját
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:05 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP rendszerben történő adminisztratív feladatok ellátása;
- Megrendelések rögzítése;
- Megrendelt feladatok kezelése nyilvántartáson keresztül;
- Rendelkezésre álló adatbázisok kezelése, munkák elszámolásának nyomon követése;
- Számlázási folyamatban való részvétel;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 11:10 -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gépjárművek kifizetésének teljes körű ügyintézése
- Folyószámlák vizsgálata, rendezése, egyeztetése
- Behajtási folyamatokban való aktív részvétel
- Helyettesítési feladatok ellátása (pl. pénztárkezelés)
- A vezetés által elvárt időszakos jelentések, kimutatások készítése
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Titkár / Titkárnő
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetések, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, emlékeztetők készítése.
- A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tájékoztatod a vendégeket a részlegen igénybe vehető szolgáltatásokról és termékekről
- A bérlettel érkező vendégeket ki- belépteted
- A vásárolt bérletekről számlát készítesz
- Gondoskodsz a helység előkészítéséről és tisztán tartásáról, hogy gördülékenyen tudd a sportszolgáltatásokat biztosítani
November 07. -
Energetikai munkatárs
1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Saját kezelésű létesítmények fogyasztási adatainak nyomon követése, eseti elemzése, energia költségek tervezése, szükség szerinti beavatkozási javaslat előterjesztése;
- Közművekkel kapcsolatos adminisztratív és operatív feladatok;
- Energiavásárlási és közműszolgáltatói szerződések kezelése;
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Vezetői asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- támogatod a Műszaki igazgató és az Operatív igazgató napi, operatív munkáját,
- naprakészen dokumentálod az egyes projekteket,
- aktívan részt veszel beszerzési eljárások lebonyolításában,
- ajánlatokat hasonlítasz össze, ár tükröket készítesz,
- szerződéseket kezelsz és készítesz elő,
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!