Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XXII. kerületben

11 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    ma 14:20
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    tegnap 13:05
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    tegnap 10:50
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelése
    tegnap 10:30
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    tegnap 10:30
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    máj. 11.
  • Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...
    máj. 10.
  • A beérkező áruk bevételezési feladatainak ellátása Az áru kigyűjtéséhez szükséges dokumentumok nyomtatása és előkészítése Az integrált raktárirányítási rendszerben készletmozgások létrehozása Az áru mozgásához szükséges bizonylatok kiállítása Folyamatos kapcsolattartás a műszakve...
    máj. 09.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 08.
  • Kimutatások, jelentések készítése Általános irodai adminisztráció (bank, posta, bejövő ajánlatok kezelése, számlák figyelése stb.) Műszaki bemutató- és előadásanyagok szerkesztése Műszaki szaktanácsadókkal való kapcsolattartás Esetenként külföldi partnerekkel és vevőkkel való kap...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim