Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

10 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    tegnap 09:27
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    ma 16:25
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    ma 14:20
  • Nemzetközi tudományos konferenciák és szakmai rendezvények szervezésében való aktív közreműködés, ideértve az előkészítést, a lebonyolítást és az utókövetést; A rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások szabályszerű beszerzése, azok adminisztratív dokumentációja, nyomonkövetése;...
    tegnap 15:18
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    ápr. 24.
  • Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...
    ápr. 23.
  • Projekt kivitelezés az alapoktól: a projekt adminisztráció támogatása, a kivitelezésekkel kapcsolatos dokumentáció kezelése, rendszerezése, illetve részvétel a projekt dokumentáció napra készen tartásában A projektekkel kapcsolatos autós ügyintézés (beszerzés, postázás) ellátása...
    ápr. 18.
  • HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...
    ápr. 16.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    ápr. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim