Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
296 db találat
Szűrés
-
Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...ma 20:15
-
Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja. A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés,...ma 18:15
-
Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba. Szeged Belvárosának frekventált részén elhelyezkedő 4*-os, 16 szobás panziónk, 2013 óta fogad vendégeket, magas színvonalon, igényes, modern környezetben. Családias hangulatú szálláshelyünk, igen kedvelt a városunkba látoga...ma 17:48
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...ma 16:50
-
Külföldi partnereinkkel, vevőinkkel történő kapcsolattartás Ajánlatok készítése, nyomon követése Megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Számlázással kapcsolatos teendők Az árubeérkezések és kiszállítások nyomon követése Reklamációk kezelése; Együttműködés társosztály...ma 16:25
-
Az intézmény egészére szóló pályázatok formai és tartalmi ellenőrzése, ügyintézése a kiírásoknak megfelelően. Az elszámolások során a kapcsolódó szerződések és számlák alaki és tartalmi követelményeinek ellenőrzése, az elszámolás lebonyolítása. A határidők figyelemmel kísérése és...ma 16:20
-
Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban , a cég pénzügyi folyamatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felsőkategóriás laká...ma 15:35
-
Egészségügyi intézményünkbe beérkező vendégek fogadása, eligazítása Beutalók feldolgozása Időpont egyeztetések és rögzítések Pénztár/POS terminál kezelése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Munkavégzés helye: Budapest VIII., I. kerület Centrumaink nyitvat...ma 15:20
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...ma 15:20
-
Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...ma 15:05
-
Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...ma 15:00
-
Menetlevelek ellenőrzése, feldolgozása Számlázás Teljesítésigazolások összeállítása, partnerekkel történő egyeztetések Partnerekkel történő folyamatos telefonos kapcsolattartás Személyi állomány (autóbuszvezetők) adminisztrációjával kapcsolatos feladatok Havi vezénylések összeáll...ma 14:20
-
Új vendégjelöltekkel való egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetésema 14:05
-
A munkakört betöltő a szervezeti alegység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, illetve felel a szabadkapacitás értékesítésének teljeskörű folyamatáért. A munkatárs feladata a nemzetközi utazásszervezési feladatok teljeskörű ellátása, kapcsolattartás az uta...ma 13:40
-
Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...ma 13:35
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:30
-
A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...ma 13:20
-
Szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat ellátása Szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása Szerződések iktatása a vállalatirányítási rendszerbe (adatrögzítés) Vállalatirányítási rendszerben a számlák szerződéshe...ma 13:00
-
Vendégek érkeztetése-utaztatása,számlák kezelése, kiállítása Vendégproblémák kezelése E-mailek megválaszolása Telefonhívások fogadása Szállodai szoftver kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése Segítség nyújtása vendégeknek programok, éttermi asztal foglalásában, vagy taxiren...ma 12:53
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 12:30