Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben 3-5 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    tegnap 12:27
  • Ügyvezető szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők, felada...
    tegnap 18:45
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    tegnap 10:32
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    tegnap 10:25
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    ápr. 29.
  • Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...
    ápr. 29.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 29.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ápr. 29.
  • a Corporate Üzletág napi szintű támogatása igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése szerződésekkel, számlákkal kapcs...
    ápr. 29.
  • Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
    ápr. 29.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 28.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
  • Lakossági jelzáloghitel (Piaci kamatozású ill. CSOK Plusz hitel) és babaváró kölcsön szerződések, szerződésmódosítások előkészítése; Szerződések ellenőrzése; Állami támogatásokhoz és babaváró kölcsönhöz kapcsolódó gyermekbejelentések ellenőrzése és rögzítése; Igazolásokhoz és hoz...
    ápr. 27.
  • Hallgatók pénzügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása, pl. hallgatói számlák készítése, ösztöndíj utalások kezelése, diákhitel utalások feldolgozása, kintlévőségkezelés NEPTUN Tanulmányi Rendszer pénzügyi paraméterezése Pénzügyi ki- és befizetési tételek import által történő kiír...
    ápr. 26.
  • a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...
    ápr. 25.
  • Az alábbi feladatellátásokra keressük leendő munkatársunkat: beszerzési igények ellenőrzésére, nyomon követésére, ajánlatkérések és tenderfelhívások elkészítésére, megküldésére – az ajánlatok kiértékelésére, majd a beszerzési szabályzatunk szerinti jóváhagyásának folyamatára, új...
    ápr. 23.
  • Recepciós

    1095 Budapest, Soroksári út 98.
    Soroksári úti irodáink recepciós feladatainak ellátásra, jelenléti munkavégzéssel és reggel 05:30-as munkakezdéssel, vendégek, ügyfelek és partnerek fogadása, eligazítása, belső irodai rendezvényeken való helyszíni segédkezés, bekészítési feladatok, bejövő-kimenő postai és futár...
    ápr. 22.
  • 4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim