Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 3-5 év tapasztalattal
47 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Levelek érkeztetése Szerződések készítése Beszállítókkal és Bérlőkkel való kapcsolattartás Táblázatok kezelése Irodaházak mindennapos ellenőrzése Felsővezetők támogatásama 16:15
-
Közreműködik az igazgató döntéseinek közvetítésében, koordinálja a hozott döntések nyilvántartását és azokból eredő feladatok végrehajtásának nyomon követését, határidők betartását. Feladata az Informatikai Igazgatóság folyamatainak adminisztratív támogatása, dokumentumok kezelés...ma 16:05
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásma 12:45
-
A D-Tech Kft. a Component csoport tagjaként ipari szivattyúk forgalmazásával és szervizelésével, karbantartásával foglalkozik a magyar piac legnagyobb ipari szereplőit kiszolgálva. Folyamatos növekedésben vagyunk, ezért szeretnénk csapatunkat, egy műszaki ajánlatkészítő kollégáva...ma 11:55
-
Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...ma 11:05
-
Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...ma 10:40
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...ma 10:25
-
Közbeszerzési eljárások, események naprakész figyelése, érintettek tájékoztatása Közbeszerzési pályázatok és ajánlatok előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz, pályázatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása Releváns jogszabályi változás, kiadott tájékoztatók, ajánlások v...ma 08:20
-
Nyilvántartás vezetési és általános asszisztenciai feladatok elvégzése Üzletmenet zökkenőmentes biztosítása Érkező vendégek fogadása, bejövő telefonok és e-mailek kezelése Adminisztráció elvégzésema 00:45
-
udvariasan fogadja és igazítja útba az érkező vendégeket, kezeli a beérkező telefonhívásokat és a postát, precízen ellátja az iktatási feladatokat, szemmel tartja az irodai élettel járó készleteket (irodaszer, kávé, üdítő stb.) intézi a szükséges beszerzéseket, ügyel arra, hogy a...tegnap 17:30
-
Értékesítési tanácsadók támogatása Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás Az iroda napi működésének biztosít...tegnap 16:10
-
Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...tegnap 11:26
-
Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal Dokumentumok rendszerezése, lefűzése Egyéb az iroda működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ell...tegnap 11:20
-
vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítésetegnap 10:55
-
Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...tegnap 10:55
-
Az Intézet főbb projektjeinek előkészítése, megvalósítása Kutatási feladatok elvégzése a kutatási vezető koordinálásával Az Intézet szakmai profiljának erősítése (háttéranyagok, elemzések, szakmai összefoglalók, publikációk) Rendezvényszervezési és kommunikációs feladatok ellátás...tegnap 10:40
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A szabadságok nyilvántartása, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...máj. 12.
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...máj. 12.
-
elektromobilitási pályázatokkal kapcsolatos pályázatkezelői feladatok lebonyolítása; elszámolások feldolgozása, kapcsolódó dokumentációk vizsgálata; projektmonitoring feladatok elvégzése, monitoring jelentések ellenőrzése; projektek szabályos megvalósításának nyomonkövetése; kapc...máj. 12.
-
Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése Pre-sales tevékenység Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...máj. 12.