Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben főiskolai végzettséggel
30 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 04.
-
hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...tegnap 12:15
-
A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokum...tegnap 10:15
-
a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...tegnap 16:05
-
ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...máj. 06.
-
Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...máj. 06.
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...máj. 06.
-
A KÉSZ Metaltech Kft. budapesti irodájába érkező magyar és nemzetközi partnerek fogadásában, útbaigazításában Vezetők munkájának aktív támogatásában Beérkező aláírandó – magyar és angol nyelvű - szerződések kezelésében, ellenőrzésében, postázásában stb. Különböző nyilvántartások...máj. 06.
-
A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írásamáj. 06.
-
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...máj. 06.
-
Ügyvezető szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők, felada...máj. 05.
-
-Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...máj. 05.
-
Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...máj. 05.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...máj. 05.
-
Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...máj. 05.
-
People & Transformation (HR) részleg támogatása HR folyamatok támogatása Napi szintű és ad hoc adminisztratív feladatok elvégzése, dokumentáció Adatbázisok naprakészen tartása E-lea...máj. 04.
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...máj. 04.
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...máj. 04.
-
A KÉSZ Építő Zrt. budapesti irodájába érkező vendégek fogadásában E-mailek, telefonhívások kezelésében Bejövő és kimenő posták, futár rendelések ügyintézésében Rendszeres és adhoc jellegű irodaszerek és catering rendelésében Készpénzes és céges bankkártyákhoz kapcsolódó számlák a...máj. 04.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 04.
-
A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...máj. 03.