Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben középiskolai végzettséggel
22 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:00
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 21.
-
Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...tegnap 12:30
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...tegnap 00:35
-
Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...máj. 21.
-
Az épületbe történő be- és kilépesek felügyelete kulcsok kiadása telefonközpont kezelése tűzjelzőközpont kezelése küldemények átvétele mindazon feladatokat elvégzése, melyek a portaszolgálat körébe tartoznak, és melyek ismerete egy megfelelő gyakorlattal rendelkező szakembertől...máj. 21.
-
A Front Office Host assists in daily Front Office operations and works with customers and Guests as part of a project used to demonstrate your abilities to work in the hotel management sector. What will I be doing? As Front Office / Night Receptionist, you will assist in daily Fr...máj. 21.
-
Kommunikációs támogatás nyújtása idegen nyelven (francia) a páciensek számára a kezelések időtartama alatt Tolmácsolás a kezelések alatt Árajánlatok elfogadtatása a páciensekkel és az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése Szakmai kérdések megválaszolása a páciensek kezeléséne...máj. 21.
-
Irodai munkafolyamatok koordinálása Vezetők munkájának támogatása Adminisztratív feladatok elvégzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Telefonhívások, üzleti levelezések lebonyolításamáj. 21.
-
Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetésmáj. 20.
-
Éjszaka érkező vendégek teljes körű tájékoztatása, vendégélmény növelése Felmerülő vendégigények kezelése Kapcsolattartás e-mailben és telefonon a vendégeinkkel Adminisztrációs feladatok elvégzése Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata Aktív kapcsolattartás a...máj. 19.
-
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan. Munka időtartama: Ho...máj. 18.
-
Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...máj. 17.
-
személyesen vagy telefonon jelentkező érdeklődők tájékoztatása a vizsgálatokról és az árakról időpont egyeztetés, vizsgálatra érkező betegek fogadása, elirányítása a rendelőben kapcsolattartás telefonon, interneten keresztül, a vizsgálatok időrendi nyilvántartásának vezetése az o...máj. 17.
-
Irodai kisegítő Diákmunka - VI. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1061 Budapest, Andrássy út 16.Adminisztrációs feladatok, irodai kisegítés Könnyű fizikai munka, pakolásmáj. 15. -
Adatbevitel Számlák és egyéb dokumentumok kezelésemáj. 14.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...máj. 11.
-
Irodai kisegítő feladatok Segédanyagok beszerzése Szövetek szortírozása kódok alapján Social media oldalok kezelése, tartalomgyártás Vasalás Kávéfőzés és egyéb kisegítő feladatok Munkaidő: Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 között heti 20 óra vállalása, rugalmasan...máj. 11.
-
Szállodai recepciós, egyes szobafoglalási és értékesítési feladatok ellátása Foglalások nyomon követése Vendégek érkeztetése, regisztrálása, utaztatása és tájékoztatása Szállodai szolgáltatások ajánlása, színvonal folyamatos figyelése, annak emelése Vendégpanaszok gyors, hatékony...máj. 10.
-
Károsztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.máj. 08.
-
Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...máj. 08.
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációmáj. 03.