Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten nyelvtudás nélkül

49 db találat
Szűrés
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    máj. 01.
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...
    Friss
  • Követeléskezelő rendszerbe történő adminisztrálás, szkennelés, adatrögzítés. Adattáblák összefűzése, adatok kinyerése. Irattározás, lefűzés, követeléskezelők adminisztratív munkájának segítése. Egyéb ehhez hasonló feladatok ellátása.
    tegnap 16:54
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    tegnap 12:10
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Telefonos és írásos egyeztetés önkormányzatokkal A csapat támogatása ad hoc feladatokban Adóegyenlegek egyeztetése
    tegnap 09:20
  • Közbeszerzési eljárások, események naprakész figyelése, érintettek tájékoztatása Közbeszerzési pályázatok és ajánlatok előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz, pályázatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása Releváns jogszabályi változás, kiadott tájékoztatók, ajánlások v...
    tegnap 09:00
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    máj. 01.
  • Instruktor (diákmunka - XIII. kerület)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1139 Budapest, Forgách utca 9.
    Adatfelvételekben közreműködés (kérdezői munkák segítése, ellenőrzése, címlista kezelés, call center program használata, egyszerűbb statisztikák vezetése, készítése, kvóta menedzselés stb.) Kutatói munka segítése (fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása, előszűrés, jegy...
    máj. 01.
  • Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, Adatszolgáltatások készítése, ÁFA bevallások készítése Költségvetések készítése
    ápr. 30.
  • Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)
    ápr. 30.
  • Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.
    Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...
    ápr. 30.
  • Irodai munkatárs

    1137 Budapest, Szent István körút
    telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...
    ápr. 30.
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    ápr. 30.
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Telefonos és írásos egyeztetés önkormányzatokkal A csapat támogatása ad hoc feladatokban Adóegyenlegek egyeztetése
    ápr. 30.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    ápr. 30.
  • Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...
    ápr. 30.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    ápr. 30.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    ápr. 30.
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    ápr. 30.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ápr. 29.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim