Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák nyelvtudás nélkül
92 db találat
Szűrés
-
Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak Forgalmi jelentések készítése Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátásategnap 12:01
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...tegnap 09:15
-
4 órában: A kamara Vállalkozásfejlesztési Program projektjének keretében a jászsági kistérség gazdálkodó szervezetei igényeinek megfelelően vállalkozásfejlesztési tájékoztatási, tanácsadási feladatokat végez. A Vállalkozásfejlesztési Program keretében a jászsági kistérségben rend...tegnap 16:05
-
Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...tegnap 14:25 -
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.tegnap 14:20 -
Társosztályokkal folytatott tevékenységek támogatása Beszállítói árajánlatok bekérése QS Expedite alkatrész beállítások nyomonkövetése Dokumentációs jegyzőkönyvek digitalizálása Kimutatások, riportok készítésetegnap 13:48
-
Irodai adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Dokumentációk kezelése Iroda napi szintű működésének támogatása Egyéb, vezető által kiadott tevékenységek elvégzésetegnap 13:17
-
Üzleti területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; Iktatás, irattározás; Adatrögzítés, szkennelés; Az üzleti folyamatok átlátása, megértése, betanulása;tegnap 13:15
-
Üzleti területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; Iktatás, irattározás; Adatrögzítés, szkennelés; Az üzleti folyamatok átlátása, megértése, betanulása;tegnap 13:00
-
Irattárazási feladatok Szortírozás Dokumentumok rendszerezése, szkennelése és digitalizálása Adatrögzítés Fénymásolás Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásategnap 12:17
-
vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés egyéb adminisztratív feladatok ellátásategnap 11:17
-
Üzemeltetési adatok gyűjtése, elemzése, kimutatások készítése Részvétel üzemeltetés-szervezési tevékenységekben Üzemeltetési tevékenységek adminisztratív támogatása Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkaltegnap 10:17
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.tegnap 10:00
-
Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...tegnap 09:51
-
Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, Adatszolgáltatások készítése, ÁFA bevallások készítése Költségvetések készítéseápr. 18.
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)ápr. 18.
-
- Az Ügyvezető napi munkájának támogatása, a hatékony ügymenet folyamatos biztosítása - Tárgyalások, rendezvények, utazások megszervezése - Információk begyűjtése és azok rendezése - Adatrögzítés Excelben - Szerződések, dokumentumok rendezése, kezelése, szkennelése - Postázással...ápr. 18.
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...ápr. 18.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Celebi rendszerből származó szállítólevél importálási információk ellenőrzése A felhasználóra vonatkozó információk bevitele a vámrendszerbe Ellenőrzőlista készítése a szállítólevelekrőlápr. 18.
-
Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezeléseápr. 18.